חברת התעופה אוסטריאן איירליינס מוסיפה שני יעדים ארוכי טווח: טוקיו עם 5 טיסות שבועיות החל מקיץ 2018 וקייפטאון עם  2 טיסות שבועיות החל מחורף 2018.

טיסות מוינה לטוקיו ימריאו בימי שני, שלישי, רביעי, שישי וראשון. המרחק לטוקיו הוא יותר מ-9000 ק"מ וזמן הטיסה הוא כ-11 שעות. זמן הטיסה מוינה לקייפטאון עומד על כ-11 שעות ו-25 דקות.

מסביר אנדריאס אוטו, המנהל המסחרי הראשי של אוסטריאן איירליינס: "אנו שמחים לחדש את הטיסות לטוקיו מוקדם מהצפוי. הפסקנו באופן זמני את הטיסות לטוקיו, בספטמבר 2016, משום שהטיסה הפכה ללא רווחית עקב ההאטה הכלכלית ופיחות המטבע היפני. עם זאת, תנאי השוק השתפרו משמעותית בחודשים האחרונים, ולכן אנו רואים שוב פוטנציאל וביקוש ליעד זה", ומוסיף "ואילו קייפטאון מרחיבה את היצע היעדים שלנו  לתיירות החורף."

החברה תוסיף לצי המטוסים שלה מטוס בואינג 777,  אשר ישמש בקווים אלה ויציע לנוסעים גם מחלקת Premium Economy.  למטוס הבואינג 777 יש קיבולת של כ-300 מושבים וכיום, חברת התעופה האוסטרית מפעילה שישה מטוסי בואינג 767 וחמישה מטוסי בואינג 777 ביעדים ארוכי הטווח שלה. הוספת הבואינג 777 מגדילה את הצי לסך של 12 מטוסים.

החל מעונת הסתיו 2017 יכלו הנוסעים ליהנות ממחלקת ה- ,Premium Economyליעדים החדשים בכל צי המטוסים ארוכי הטווח, בנוסף למחלקת התיירים ומחלקת העסקים. נוסעים שיטוסו במחלקת ה-Premium Economy ייהנו ממושב המציע זוויות הטיה לאחור גדולה יותר ומושב מרווח יותר. יתר על כן, מסך הבידור גדול יותר מאשר במחלקת התיירים וגם הקייטרינג מקבל שדרוג.

צילום: אוסטריאן איירליינס

כתיבת תגובה

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן