איזי ג'ט הכריזה על נתיב תעופה חדש – לארץ החלומות, עם יציאתו של 'צלילי סילון', סינגל ואלבום פורצי דרך, על טהרת צליליהם של רעשי המנועים. הסינגל והאלבום ובו גרסאות ארוכות יותר של הקטעים, הוקלט בגובה 39,000 רגל בדרך מגאטוויק לניס בהם ניתן להאזין להרמוניות היפות של זוג מנועי סילון מסוג CFM56.

הוצאת האלבום נעשתה בהשראת מחקר המאשר כי רעש לבן יכול להשרות שינה. מחקרים שפורסמו לאחרונה מסבירים כי רעש לבן מסייע למוח לחסום הפרעות שינה על ידי מיסוך רעשי רקע וצלילים חזקים ומתפרצים כגון תנועת כלי רכב, נחירות ונביחות כלבים. הקלטות של רעש לבן משמשות להרגעת תינוקות, לסיוע בזמן לימודים ואף להתגבר על חסם יצירתי בקרב העוסקים בכתיבה. מועצת השינה בבריטניה מגלה כי כ-22 אחוזים מאזרחי הממלכה אינם ישנים שינה טובה בלילה, אבל לדעת מומחים, האזנה לרעש לבן יכולה לסייע להירדם.

עטיפת האלבום

מכשירים המחוללים רעש לבן עולים כ-40 פאונד (כ-190 שקלים), אבל הסינגל להורדה יעלה כ-0.79 פאונד (בסביבות 3.7 שקלים) והאלבום להורדה יעלה כ-7.99 פאונד (כ-37 שקלים),  דרך אייטיונז, אמאזון וחנות היישומים של גוגל – כאשר כל ההכנסות קודש לארגון צדקה העוסק בתחום שינת ילדים.

ד"ר סנדרה וויטלי,  מומחית תחום השינה, ששימשה כיועצת הפקה לפרויקט, אומרת כי "הצליל הרך, הרפטטיבי והאווירתי, של הרעש הלבן יכול למסך צלילים אחרים, להרגיע את המוח בעדינות ולעודד שינה. ישנן עדויות מוצקות לכך כי הוא מסוגל גם לרכך רעשים מתפרצים שעלולים להפריע לתהליך ההרדמות. הרטט בתדרים נמוכים של מנוע סילון רב עוצמה הוא אידאלי לכך. איזי ג'ט לכדה את הצלילים האידאלים לאלבום".

טינה מילטון, ראש צוות המטוס באיזי ג'ט: "מאז הכנסתם לשירות של מטוסי ה-NEO, עם תא הנוסעים השקט יותר, יצרנו סביבה יותר נינוחה עבור הלקוחות שלנו. חשבנו לחלוק את החוויה הזו ולסייע ללקוחות שלנו לישון שנת לילה טובה בביתם, בעוד הם מסייעים לגייס כסף עבור ארגון צדקה העוסק בתחום שינת ילדים –  The Children’s Sleep Charity.

"מי יודע, אולי נהפוך לחברת התעופה הראשונה שתגיע לצמרת מצעד הסינגלים והאלבומים בבריטניה".
ויקי דוסון, מייסדת ומנכ"לית של קרן הצדקה לשינת ילדים: "זהו רעיון נהדר ומשעשע מצדה של איזי ג'ט, היות ואנחנו יודעים כי רעש לבן רציף יכול לסייע לסובלים מהפרעות שינה, להשיג שינה טובה יותר בלילה – ההמהום העדין של מנוע סילון יכול לסייע לילדים ומשפחות בשינה טובה יותר
אנו שמחים על כי איזי ג'ט תורמים את ההכנסות ממכירת הסינגל והאלבום לארגון הצדקה שלנו. ההכנסות יסייעו לנו לספק תמיכה נוספת בילדים ומשפחות החוות קשיי שינה ולספק להם הדרכה מידי מומחים בתחום".
 

 

 

 

כתיבת תגובה

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן