תיירים בעולם מחפשים השראה ומקומות חדשים בעת תכנון טיול בארץ מוצאם וגם בחו"ל. חברת Mastercard חושפת 44 יעדים חבויים באירופה בדגש על מקומות מיוחדים, לא מוכרים ונוחים לכיס.

מישראל, נבחרה בית לחם הגלילית המדורגת במקום ה-29 מתוך 44, המדריך מציין שלא מדובר בבית לחם ליד ירושלים, אלא בכפר פסטורלי המציע למבקרים סביבה ציורית וארכיטקטורה יפיפיה, עם מבני אבן מתקופת המושבה הטמפלרית.

בראש הרשימה נמצאת חבל אוסטריאס בצפון ספרד בשל מנזר קובדונגה, זהו יעד עוצר נשימה אך אינו זוכה לפופולריות ראויה מהתיירים. במקום השני נמצאת מלטה עם העיירה ההיסטורית מימי הביניים זבוג, ובמקום השלישי זאלצקמרגוט האוסטרית עם אגם האלשטאט. היעדיים החבויים באירופה זוהו על ידי שימוש בנתונים של חברת Mastercard ומידע אשר הועבר ממומחי תיירות ובלוגרים. הדירוג נקבע על פי יופי, עומס תיירים, צורת תשלום, עלויות ונוחות.

נתונים נוספים אותם Mastercard מציגה לקראת עונת התיירות הקרובה היא שהתייר האירופאי מבקר בחו"ל 1.5 פעמים בשנה בממוצע ו- 46% מההוצאות הכספיות של הטיול נעשות לפני היציאה לטיול. תייר אירופאי מוציא כ- 46 יורו בממוצע במסעדה בעת חופשה. ההוצאה על אכילה במסעדות בעת חופשה מהוה כ- 26% מעלות הטיול, 21% רכב ותחבורה, 19% קניות, 18% תרבות ובידור, 10% מלונות ו- 6% על קטגוריות נוספות.

 

כתיבת תגובה

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן