חברת דיזנהאוז חתמה על הסכם שיתוף פעולה עסקי עם האתר להזמנת בתי מלון Booking.com.
שיתוף הפעולה מתבטא בכך שדיזנהאוז יכולה להציע ללקוחותיה את התוכן של המלונות שבאתר בוקינג . זאת באמצעות כל ערוצי ההזמנה של דיזנהאוז, אופליין ואונליין, לרבות ישירות דרך סוכני הנסיעות, דרך אתרי החברה ודרך כל מערכות ההזמנות. המלונות והמחירים שיוצעו דרך דיזנהאוז יכולים להיות אטרקטיביים יותר מהתוכן שמוצע ישירות באתר בוקינג, או באותם תנאים ומחירים כפי שמופיע ישירות באתר בוקינג.
שיתוף הפעולה מאפשר ללקוחות העסקיים והפרטיים של החברה לקבל את המגוון הרחב ביותר של בתי מלון, מאפשר ללקוחות לקבל שירות ותמיכה בעברית ע"י סוכני דיזנהאוז גם עבור הזמנות של תוכן מאתר בוקינג ובנוסף מאפשר ללקוחות להזמין באופן ישיר ומהיר את כל התוכן העשיר שמציע בוקינג, ללא צורך לבצע השוואות מול אתרים שונים ובכך נחסך זמן רב.
בהודעה לציבור לא הוגדו גבולות האחריות השיווקית של דיזנהאוז, והשאלה האם במקרי מחלוקת בין המזמינים לבין בוקינג יהנו הלקוחות מהאחריות הידועה לטובה של דיזנהואז ויוכלו לדרוש ולתבוע לפי חוקי הגנת הצרכן בישראל.
עודד חודורוב סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת דיזנהאוז מסר: "דיזנהאוז היא one stop shop לכל מרכיבי התיירות של לקוחותיה ובהתאם אנו פועלים להרחיב את היצע מוצרי התיירות ולהציע ללקוחותינו את כל האפשרויות הקיימות לכל מרכיב בנסיעה. ההסכם עם Booking מאפשר לדיזנהאוז להציע תוכן עשיר, מגוון, אטרקטיבי וממקור שכולם מכירים עבור הזמנת בתי מלון.