מועדון הנוסע המתמיד של אל על משדרג את הצעת הערך ללקוחות היוקרה, ומעתה ניתן לצבור יותר נקודות עבור כל טיסה, ולהשתדרג למעמד גבוה יותר באופן מהיר יותר.
צבירת נקודות באל על נקבעת בהתאם למחיר הכרטיס, כאשר יחס הצבירה ללקוחות יוקרה עומד על נקודת אחת ל-8$ (לעומת 10$ ללקוחות במעמד "מתמיד") ועתה הוא יעלה לנקודה אחת עבור כל 7$. מדובר בגידול של כ- 14% בקצב הצבירה של נקודות, שתורמות ישירות לשימור ולשדרוג במעמד הלקוחות במועדון. יחס הצבירה החדש תקף למעמד "כסף" ומעלה.
בנוסף, אל על משפרת את ספי המעמד המשולבים, המשלבים בין מספר נקודות למספר טיסות (בניגוד לספי מעמד שמבוססים על נקודות בלבד), כך שמהיום יידרשו פחות נקודות. שינוי זה, שתקף למעמד זהב ומעלה, יאפשר ללקוחות היוקרה לשמר את מעמדם או לעלות למעמד הבא ביתר קלות.
בנוסף לצבירה הבסיסית, לקוחות במעמד גבוה ולקוחות המחזיקים בפליי קארד ממשיכים ליהנות מצבירה מואצת נוספת של נקודות (מחזיקי פליי קארד יקבלו 10%-20% נקודות נוספות וחברי מועדון "זהב" ומעלה יקבלו תוספת של 10%-60% נקודות).
השינויים ייכנסו לתוקף מחר, 3.10.19.
אומר ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ו-FLY CARD: "הקשבנו ללקוחות שלנו, למדנו את הצרכים והיום אנו יוצאים בהצעת ערך משופרת שהופכת את הצעת מועדון הנוסע המתמיד לאטרקטיבית והמשתלמת ביותר בישראל. השיפור בהצעת הערך, יחד עם הרחבת יעדי החברה ליעדים מבוקשים, כמו טוקיו, לאס וגאס וסן פרנסיסקו, ולצד התחדשותו הגורפת של צי מטוסי החברה, שיכלול ברובו ב-2020 מטוסי דרימליינר חדישים, הופכים את חוויית הטיסה ומועדון הנוסע המתמיד לאטרקטיביים יותר מתמיד".
צילום: יוסי זליגר, צפריה