חברת התעופה הלואוקוסט ריינאייר, בשיתוף פעולה ובסיוע משרד התיירות, משיקה שני קווי תעופה חדשים, דו-שבועיים מברמן ומדיסלדורף-וויז, בגרמניה לשדה התעופה עובדה באילת. זאת, כחלק מלו"ז חורף 2017 המורחב של החברה אשר יכלול 14 קווי תעופה ו-28 טיסות שבועיות לאילת.

10 קווים חדשים בתדירות של פעמיים בשבוע, משדות התעופה שבבאדן באדן, ברלין, ברמן, בריסל-שרלואה, דיסלדורף, פרנקפורט-האן, גדנסק, מילנו-ברגמו, פוזנן, וורשה-מודלין. בסך הכל, כולל הקווים הקיימים כיום מברטיסלבה, בודפשט, קובנה וקרקוב, מפעילה ריינאייר 14 קווים לאילת, ב-28 טיסות בשבוע.

ריינאייר מציינת, כי כדי לחגוג את הקווים החדשים, החברה משיקה את הטיסות במחיר של 29.99 אירו לכיוון. צויין עוד, כי ניתן יהיה להזמין באתר החברה באופן בלעדי עד יום חמישי 11 במאי.

שר התיירות יריב לוין: "אני מברך את ריינאייר על בחירתה להעמיק את שיתוף הפעולה עם משרד התיירות ולפתוח שני קווי תעופה חדשים לאילת, בנוסף ל-15 הקווים עליהן הכריזה עמנו רק בחודש פברואר האחרון. זוהי הוכחה נוספת לכך שמדיניות השיווק אותה הטמענו מובילה לתוצאות בשטח, אך יותר חשוב מכך – הוכחה לאטרקטיביות הגוברת של אילת בפרט וישראל בכלל כמוקד משיכה תיירותי בינלאומי. אין לי ספק כי המהלך יתרום משמעותית לשגשוג ענף התיירות בעיר ויוביל לשבירת שיא במספר המבקרים בעונת החורף".

דימיטרה אפצידו, סגנית מנהלת המכירות והשיווק של אזור מזרח הים התיכון בריינאייר:  "אנו שמחים להודיע על פתיחת נתיב התעופה החדש בין אירופה לאילת, שיושק באוקטובר, כחלק מתוכנית ההתרחבות המצוינת שלנו בחורף 2017. התייר האירופאי והישראלי יוכלו לבחור מבין 14 נתיבי התעופה שלנו לעובדה וממנה בחורף השנה, ויוכלו לצפות גם לשדרוגים עתידיים, כשריינאייר תמשיך במגמת ההשתפרות המתמדת שלה, שכוללת יותר שירותים חדשים ודיגיטליים ואפילו מחירים נמוכים יותר. כדי לחגוג את  הקווים לנמל התעופה בעובדה, אנו  משיקים את הטיסות במחיר מיוחד – החל מ-29.99 אירו, אשר ניתן יהיה להזמין עד חצות ביום חמישי".

כתיבת תגובה

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן