תאונת דרכים ללא נפגעים הבוקר בין שני מטוסים בנתב"ג. שני מטוסים התנגשו זה בזה כשהיו בדרכם למסלול ההמראה, לאחר שהתנתקו מהשרוולים לטרמינל. מטוס של חברת התעופה 'גרמניה' נדחף אחורנית על ידי גורר מטוסים (טַקְסִיבּוּט). בגלל הגשם השוטף, נהג הגרר לא הבחין שדקה אחת לפני כן נדחף מטוס אל-על מהשרוול השכן, והיה בעמדת התנעה מול השרוול שממנו יצא מטוס גרמניה. וכן הוא דחף את מטוס גרמניה הישר לתוך החלק האחורי של מטוס אל על.
למניעת מקרים כאלה יש בכל שדה תעופה תפקיד של 'ראמפר' (Ramper) שמשגיח על כל עובדי השדה מרגע חנית המטוס לאחר הנחיתה, ועד לעזיבתו את הטרמינל לקראת המראה. לא ברור לפי שעה היכן היה הראמפר בשעת ההתנגשות.
ההתנגשות היתה במהירות קטנה מאוד, ולמרות זאת נגרם נזק לשני המטוסים. חלק מהזנב של המטוס הגרמני נקרע מהמכה של הכנף האחורית-ימנית של מטוס אל על. בשני המטוסים רואים "פגיעות פח" במעטפת האלומיניום, ובשעה זו לא ברור אם נפגעו גם מבני השלדות של גופי המטוסים(Fuselage) .
הנזק לזנב מטוס גרמניה אייליינס
הנזק לכנף מטוס אל על
כל הנוסעים הורדו משני המטוסים ונלקחו בחזרה לטרמינל. חוקרי משרד התחבורה הגיעו למקום וחוקרים את האירוע. יצויין כי התנגשות דומה מאוד קרתה לפני כשבועיים בנמל התעופה של לרנקה בקפריסין, בין שני מטוסים שאין להם קשר לטיסות לישראל.
ההתנגשות הזו קרתה באחד מהימים העמוסים והלחוצים ביותר בשנה בנתב"ג. גם ללא ההתנגשות צפויים היום שיבושים שונים של איחורים ועיכובים בהמראות, ויש חשש שבגלל ההתנגשות השיבושים יחמירו. בקבוצת הווצאפ "חו"ל מהודר" של סוכני נסיעות דתיים הביעו כבר חששות משיבושים בטיסות של אלפי נוסעים שרוצים להמריא לחופשת פסח וליל הסדר במלונות בחו"ל שהוכשרו לפסח.
בשעה זו הנוסעים שהיו במטוס של אל-על לרומא נמצאים בשדה התעופה ועומדים להמריא במטוס אחר, אם כי לא ברורה עדיין שעת ההמראה.
נוסעי חברת 'גרמניה' שהיו על המטוס לברלין ימריאו לברלין בשעה 4 אחה"צ על מטוס חילופי, שנמצא עכשיו בדרכו לארץ לאסוף אותם. לקוחות 'גרמניה' זכו לטיפול יעיל ומקצועי מצד צוות תחנת נתב"ג של החברה. החברה העניקה להם שוברים להתארח ולהמתין בבית המלון עד הצ'ק-אין להמראה, ומי שהעדיף להמתין בטרמינל קיבל מהחברה שוברים לארוחת צהריים ולנשנושים ושתיה בקפיטריות השונות. נוסעי גרמניה היו רגועיםיותר בגלל שידעו בדיוק מה קורה איתם ומתי, לעומת נוסעי אל על שהיו שרויים בערפל של אי ידיעה, וזה עורר תיסכולים וכעסים.
עובדי תחנת חברת תעופה אחרת בנתב"ג ציינו באוזניי לשבח את "צוות ניהול המשברים" של גרמניה איירליינס על הניהול היעיל שהמשבר, ועל האמצעים שחברת גרמניה מעמידה לעובדיה למקרים כאלה, שאינם ניתנים לחברה האחרת במקרי משברים.