בנסיעתא
דשמיא

ותוליכנו לשלום

תיירות ולייף סטייל לציבור הדתי

אייר אינדיה חוגגת שנה לפתיחת הקו לישראל

חברת התעופה ההודית אייר אינדיה, חוגגת שנת פעילות מוצלחת בישראל. טיסת הבכורה של החברה נחתה לפני כשנה בנמל התעופה בן גוריון והתקבלה בטקס חגיגי כשהקו פעל בתחילה בתדירות של שלוש טיסות בשבוע בימים ראשון, שלישי וחמישי. התדירות בקו גדלה לארבע טיסות שבועיות ביולי 2018 ולחמש טיסות שבועיות בדצמבר. איר אינדיה מיוצגת בישראל על ידי אופן סקיי.

אופן סקיי מדווחים בסיכום השנה הראשונה כי בקו לתל-אביב טסו יותר מ-80,000 נוסעים, בתפוסה ממוצעת של כ-80%. הטיסה אורכת כ-7 שעות. זה זמן הטיסה הקצר ביותר בין המדינות בזכות האישור  הבלעדי לטוס מעל ערב הסעודית. דבר זה מעורר כעס בהנהלת אל על בגלל תחרות לא הוגנת, כי אל על נאלצת להקיף את סעודיה בטיסה שנמשכת כשעתיים יותר מהטיסה של איר אינדיה. לכן גם הטיסות של אל על להודו יקרות יותר.

איר אינדיה מציעה גם טיסות ל7 יעדי ההמשך של החברה בתוך הודו, וגם ליעדים אחרים באסיה כמו בנגקוק, קטמנדו, קולומבו, סינגפור, סידני, מלבורן ועוד. נוסעים הממשיכים ליעדי ההמשך מחוץ להודו עם אייר אינדיה אינם נדרשים לויזת מעבר.

אפרים פורטיס, נשיא אופן-סקיי, אומר: "סיכום שנת הפעילות הראשונה של אייר אינדיה בישראל והגידול המהיר בתדירות הטיסות השבועית לאורך השנה משלוש לחמש טיסות שבועיות הם רק תחילת הדרך ונקודת הפתיחה שלנו להמשך פיתוח הקו. הנוסע הישראלי מצביע ברגליים ובוחר לטוס עם אייר אינדיה הן לדלהי עצמה והן למגוון יעדי ההמשך של החברה במזרח אסיה. מטוס הבואינג 787 דרימליינר מאפשר חווית טיסה מצוינת הן במחלקת התיירים והן במחלקת העסקים והקונקשנים הקצרים והנוחים בדלהי ליעדי ההמשך, לאחר ההגעה מתל אביב בזמן קצר יחסית, במחירים תחרותיים ועם האפשרות לשאת שתי מזוודות במשקל 23 ק"ג במחלקת התיירים, כפי שנדרש על ידי הנוסע הישראלי שלרוב נמצא תקופות זמן ארוכות בטיולים בדרום מזרח אסיה, מהווה פקטור משמעותי בבחירה באייר אינדיה. בטוחני שתדירות הטיסות תמשיך לעלות ונמשיך ללוות את החברה, אשר מנוהלת בישראל על ידי פנקאג' טיווארי בסיוע הצמוד של ענת ננר, המנהלת המסחרית האמונה על אייר אינדיה באופן סקיי, להמשך ההצלחה בפעילותה בישראל".

למידע נוסף: www.airindia.in

 

מאמרים נוספים
שתפו מאמר זה:
דילוג לתוכן