קבוצת אמסלם טורס מתגברת את מוקד השירות 24/7 שלה, בעקבות החלטת הממשלה לסגור את נתב"ג. הקבוצה תציע שירותים מקצועיים לנוסעים המעוניינים להקדים שובם ארצה. השירות יוענק לכלל הציבור, ולא רק ללקוחות שרכשו כרטיסי טיסה באמצעות אמסלם טורס. לנוסעים רכשו כרטיסי טיסה באונליין אין סוכן שינהל את המצב ויספק להם הנחיות מתאימות ומהירות.
מוקד אנושי 24/7 בקבוצת אמסלם טורס, כולל סוכני נסיעות מיומנים אשר ישיבו בכל שעות היממה לשאלות בוערות לגבי טיסות, יספקו חלופות לטיסות אשר בוטלו, סיוע במציאת חלופות מיידיות לטיסות ועוד. השירות ניתן לאורך כל שעות היממה בכל ימות השבוע ובמגוון שפות, באמצעות שיחה טלפונית, הודעות וואטס אפ או במייל.
דרכי ההתקשרות עם מוקד קבוצת אמסלם טורס: בטלפון: 1801713032. בוואצאפ: 050-4040983. ובמייל: 24hrteam@amsalem.com
במהלך משבר הקורונה חידש יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס, מספר יוזמות יעילות ומהירות, והיה מהראשונים להפעיל טיסות חילוץ, ולהסב פעילות לתחום המטענים. הוא אומר: "ההודעה על סגירת נתב"ג מציפה שאלות רבות בקרב נוסעים הנמצאים בחו"ל בין אם לצרכי תיירות ובין אם לצרכי עסקים. אנו רואים שישנן פניות לא מועטות למוקד על מנת להבין את המצב ורבים מבקשים שננהל בעבורם את המצב למציאת פתרונות להשבתם ארצה בהקדם. חשוב להדגיש כי בהשוואה לסגירה הראשונה של נתב"ג, אנו מזהים פחות בהלה בקרב נוסעים, אך אנו צופים כי היקפי השיחות יתגברו משמעותית בשעות הקרובות".
עוד הוסיף אמסלם ,"כמובן שכחלק מהמדיניות שלנו נעניק שירות לכל מי שצריך סיוע, גם לכאלו שאינם לקוחות של אמסלם. לצד זאת, קיימת מגמה של נוסעים רבים המבקשים להאריך את שהותם עד לפתיחה המחודשת של נתב"ג בסוף החודש. אנו מזהים זאת בעיקר ביעדים כמו דובאי וארצות הברית".