בנסיעתא
דשמיא

ותוליכנו לשלום

תיירות ולייף סטייל לציבור הדתי

מחקר מסמן נטיות לטיולים ב2019

חברת בוקינג בדקה מדוע אנחנו אוהבים לטייל בעולם. לפי סקר שערכה החברה יותר מחצי מהמטיילים מסביב לעולם (55%) שטוענים שהסיבה הבולטת ביותר שלהם לטייל ב-2019 היא בריחה מהשגרה היום-יומית, וחצי (51%) שטוענים שירצו לבקר במקום בו אף אחד מחבריהם עוד לא היה, בשנת 2019 יגדל רצונם של המטיילים לחוות משהו באמת מיוחד ויוצא דופן.

חברת בוקינג.קומ צופה שבשנת 2019 המטיילים יצהירו הצהרה באמצעות מקומות האירוח והטיול שלהם. כמעט שליש מהמטיילים מסביב לעולם (31%) אמרו שיעדיפו מקום אירוח שונה ומיוחד ב-2019, ומעל לשתי חמישיות (43%) רוצים לשהות במקום אירוח מסוג שעדיין לא חוו. בשנה הקרובה נראה מטיילים מחפשים משהו שונה לגמרי, בין אם לינה ייחודית באיגלו, סירה או בית עץ, או מנסים פעילות חדשה שאף אחד מחבריהם לא שמע עליה.

אחד מכל עשרה מטיילים (9%) המתכננים טיול ב-2019 רוצים להיות הראשונים לנסות משהו חדש. שנת 2019 צפויה להיות אודות יעדים אלטרנטיביים ומקומות אירוח איקוניים, ולכלול הכל החל מקישוטים נוצצים ומקומות לינה זוהרים ועד בריכות שחייה ראוותניות וארוחות מוכוונות אינסטגרם.

מחקר אחר של בוקינג חקר לעומק תובנות מ-21,500 מטיילים מ-29 מדינות וחושף איך המדיה החברתית תמשיך לשנות את הדרך בה אנו מטיילים ב-2019. עבור רוב האנשים, הצ'ק אין המזדמן, סלפי בחוף או העלאת תמונה משפחתית הינם נוכחות מספקת במדיה החברתית, אך רבים לא מסתפקים בכך וחולמים על לטייל מסביב לעולם כמשפיעני רשת.

המחקר של Booking.com קובע כי רבע (25%) מהמטיילים מסביב לעולם מודים שהם שואפים להשתמש בטיול כדי לפתוח קריירה במדיה החברתית. 28% מהמטיילים רואים בטיול הזדמנות פוטנציאלית להיות בלוגרים או מעצבי דעת קהל למחייתם, בניגוד לעבודה מסורתית במשרה מלאה. המחקר גם חשף שמעל לרבע מהמטיילים מסביב לעולם (28%) מודים שאחד מהדברים שהם חושבים עליו בבחירת מקום אירוח הוא הרצון לשהות במקומות אירוח מושכים שיוכלו לצלם ולהעלות למדיה החברתית.

מטיילים כבר לא מסתמכים על מדריכי טיולים ומפות נייר ענקיות כדי לנווט ליעד חדש. במקום זאת, יש להם גישה מיידית לנתונים בזמן אמת והם מחפשים השראה אצל אנשים אמיתיים באמצעות המדיה החברתית. המחקר חושף שכמעט אחד מכל חמישה (17%) בודקים היכן שוהים סלבריטאים, ומנסים למצוא מקום אירוח דומה. כמעט אחד מכל עשרה (9%) אף משחזרים תמונה של אחד מהסלבריטאים או אושיות האינסטגרם האהובות עליהם.

ב-2019 תגבר ההתמקדות בהשפעות טיולים כנות ואמיתיות. ערוצי המדיה החברתית הפופולריים ביותר יהיו אלו שייצרו תוכן מעשי ושימושי, בניגוד לתמונות מזויפות או לא נגישות. יחד עם רצון המטיילים לצפות בתוכן שמרגיש אמיתי, המחקר של Booking.com חושף שרבים נכנעים ללחצי המדיה החברתית:

12% השתמשו בתמונה ישנה ומחמיאה יותר של עצמם מחופשה קודמת, עבור הטיול שבו היו למעשה

11% צילמו תמונה של מקום אירוח, תוך העמדת פנים ששם הם שוהים, כשלמעשה שהו במקום אחר

7% העמידו פנים שהם בחופשה כשכבר היו בבית

מאמרים נוספים
שתפו מאמר זה:
דילוג לתוכן