משרד התיירות מפרסם קול קורא למתקני אירוח תיירותיים להצטרף לקמפיין פרסומי שיציג לציבור חופשות במחירים של עד 500, עד 750, ועד 1000 שקל לילה לזוג. זאת במסגרת המאבק של שר התיירות, יואל רזבוזוב, במחירי החופשות בגבוהים בישראל.

הקמפיין אשר יופץ ברשתות התקשורת, אתרי האינטרנט וברשתות החברתיות, יפנה את הציבור לאתר משרד התיירות, בוא תופץ רשימת מתקני האירוח התיירותיים אשר כלולים בקמפיין. זאת כשהם מחולקים לשלוש מדרגות מחיר: עד 500 שקל, עד 750, ועד מחיר של 1000 שקל. כאשר אין הפרדה בין מחיר לאמצע השבוע או לסוף השבוע – כל עוד המחיר מתחת לאלף שקלים ללילה.

על פי דרישות משרד התיירות יוכלו להיכלל בקמפיין רק מלונות, צימרים ושאר מתקני אירוח התיירותיים שמבטיחים לילה לזוג (ללא ארוחת בוקר), בחדר סטנדרטי, אשר יפורסם בכל הפלטפורמות של המלון, לכל חודש אוגוסט, ללא התניה של מספר לילות מינימאלי להזמנה.

שר התיירות, יואל רזבוזוב, אומר: "כשראיתי שמחירי החופשות עלו ויצאו מפרופורציות, עצרתי את הקמפיין. כעת יש להראות לציבור שיש בישראל חופשות במחיר שווה לכל נפש. מעבר למלחמה החשובה ביוקר המחייה, אותה אני מוביל כשר בממשלה, חשוב לי שכולם ידעו שיש במדינה המדהימה שלנו מקומות ששווה לראות ולבקר בהם, במיוחד בחודש אוגוסט כשהילדים לא במסגרות. חופשה בישראל זה לא לעשירים בלבד, ולכן אנחנו יוצאים בקמפיין שיוכיח את זה".

דילוג לתוכן