בנסיעתא
דשמיא

ותוליכנו לשלום

תיירות ולייף סטייל לציבור הדתי

"קארסטופ" משנה את שוק הרכב המשומש

קונים רכב יד שניה ורוצים לדעת שלא עובדים עליכם? עכשיו זה אפשרי. לראשונה בישראל: חברת קארסטופ פיתחה מערכת פשוטה בטכנולוגיה חדשנית שתביא את כל המידע הנדרש בזמן קצר.

ישראלים רבים מכירים את הסיטואציה הבאה: רגע לפני שהולכים להעביר בעלות ולרכוש רכב חדש פתאום מתעוררת הדאגה. מה ההיסטוריה שלו? האם הוא עבר תאונות? האם עובדים עליי? כעת, לראשונה, ניתן לקבל את כל התשובות בלחיצת כפתור ובהמתנה פשוטה של דקות בודדות.

חברת קארסטופ פיתחה מערך רובוטים וטכנולוגיות מתקדמות על מנת לאסוף, לאגור לעבד מידע בזמן אמת ולהנגיש דוח מידע מקיף בתוך 2 דקות בלבד, באופן אוטומטי לחלוטין ללא מעורבות אנושית"

חברת קארסטופ טכנולוגיות בע"מ ("קארסטופ") החלה את פעילותה בשנת 2021 ונוסדה על ידי ארבעה יזמים. דידי רוזנפלד, שמאי רכב וותיק, שימש בעבר הקרוב כמנכ"ל בקבוצת שלמה סיקסט, ומשמש כמנהל הפיתוח העסקי של החברה,  נאור לוי מנהל פיתוח טכני(CTO), מני בקשי סמנכ"ל השיווק והפרסום ודרור דרעי מנכ"ל החברה.

הארבעה הקימו את החברה מתוך חזון שטומן בתוכו פתרון לשתי בעיות חשובות בשוק הרכב. הראשון זה ידיעת כל פרטי הרכב אשר הרוכש מעוניין לקנות בקניית יד שניה, זאת דרך טכנולוגיות ייחודיות ופענוח מגוון בדיקות במאגרי מידע מגוונים כגון: משרד התחבורה, משרד הרישוי, משרד המשפטים, משטרה, רשות המיסים ועוד, והשני הוא חיסכון זמן לרוכש, לא עוד להגיע לדואר ישראל בשביל להחליף בעלות רכב, בעזרת קארסטופ ניתן לעשות זאת דרך האינטרנט.

לאחר פיילוט מוצלח עם מאות מכוניות אשר עלה בחודש מרץ האחרון, החברה יוצאת לשוק במטרה לעשות מהפכה למען הצרכן בשוק הרכב. היא מציעה לרוכשי רכבים ביד שניה לבדוק באתר את הרכב אותו מעוניינים לרכוש, זאת דרך גרסא בסיסית וללא עלות. רק צריך לגשת לאתר שלהם ולבקש דוח לרכב.

דרור דרעי, מנכ"ל "קארסטופ": "אנחנו בקארסטופ מותחים את גבולות הטכנולוגיה, עושים את הבלתי האפשרי על מנת להנגיש לכל סמארטפון תמונת מצב מלאה על כל רכב בישראל, זאת בתוך כשתי דקות בלבד. זאת לצד קיצור הבירוקרטיה הישראלית אשר מעיבה על הלקוח כל כך, כמה מאיתנו לפני קניית רכב היו צריכים לשנות לו"ז אישי ובעבודה בשביל להגיע לדואר ישראל? כעת זה נפסק."

דידי רוזנפלד, שמאי רכב ותיק, שימש בעבר מנכ"ל בקבוצת שלמה סיקסט, ומשמש כמנהל הפיתוח העסקי של החברה מוסיף: "לא אחת אנו מגלים מכתבה בעיתון על עוקץ שנגרם לרוכש תמים. לאחר הרכישה מסתבר שהרכב מעוקל / משועבד וכמובן אין ללקוח למי להלין – בדיקה פשוטה בקארסטופ לפני הרכישה הייתה מגלה ללקוח שהוא שם כספו על קרן הצבי"

 

מאמרים נוספים
שתפו מאמר זה:
דילוג לתוכן