חברת התעופה דלתא אייר ליינס מקימה את חטיבת הניקיון הגלובלית הראשונה בתעשיית התעופה, המוקדשת לחדשנות ופיתוח הסטנדרטים של הניקיון. מהלך נועד להמשיך ולהביא להתמקדות במאמצי הניקיון – כחלק ממעטפות ההגנה שדלתא מציעה לנוסעים.

המהפך בתחום הניקיון אותו חווים הלקוחות כיום, הוא הבסיס עליו נבנית חווית הנסיעה העתידית של דלתא. את הפעילות מוביל מייק מדירוס (Mike Medeiros), סגן נשיא האחראי על ניקיון גלובלי (Global Cleanliness).

"עד כה מייק היה המוביל האיתן בהתמקדות שלנו במהפך ובניקיון, ובאופן יעיל עבד עם כל הצוותים כדי לתאם את המאמצים העצומים שלנו בהיקפם הנדרש", אומר ביל לנטש (Bill Lentsch), מנהל חווית הלקוח בדלתא.

"צוות זה יביא את אותו המיקוד וההקפדה על ניקיון, שאנו ידועים בהם כשאנו פועלים לממש את ציפיות הלקוחות שלנו בכל הקשור לעניינים של ביצוע מבחינת זמן, שלימות וטיפול במטענים – כך שלקוחות יוכלו להרגיש בטוחים בבחירתם לטוס איתנו".

"אין דבר חשוב יותר מבריאותם ובטיחותם של עמיתנו ולקוחותינו", מוסיף מדירוס. "אני מצפה להביא לחידוש התהליכים שלנו ולהעלאת הסטנדרטים שלנו כך שכל לקוח בכל טיסה ירגיש בטוח בבחירתו לטוס עם דלתא".

כתיבת תגובה

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן