חברת התעופה 'גרמניה' זכתה שוב בתואר "חברת התעופה הטובה ביותר בגרמניה". על כך הודיע היום דובר 'גרמניה' בישראל, ניר גרוסמן. הבחירה מבוססת על ניתוח משובים וחוות דעת שכתבו משתמשי אפליקציית TripAdvisor.
מיליוני נוסעים רוכשים כרטיסי טיסה וחופשות באמצעות 'טריפאדווייזר' בחברות תעופה שונות ובמלונות שונים. חלק מהם כותבים ביקורת חיובית או שלילית על חוויתם האישית מהטיסה או המלון. ריכוז וניתוח של כל הביקורת מעלה ש'גרמניה איירליינס' זכתה באחוז הגבוה ביותר של ביקורות חיוביות ביחס למספר הנוסעים באמצעות 'טריפאדווייזר'.
מניסיון אישי אני יכול להעיד: בצדק!. פעמיים הזדמן לי לטוס בחברת 'גרמניה', והשירות היה מעולה והתמורה ביחס לעלות היתה גבוהה יחסית לחברות אחרות. כשהייתי גרמניה שמעתי אנשים קוראים לחברת התעופה 'גרמניה' בכינוי חיבה "גֶ'רִי". זה עוד סימן מובהק שביעות הרצון של הנוסעים ב'גרמניה איירליינס'.
חברת גרמניה איירליינס קיימת כ30 שנה, ולפני שלוש שנים החלה לטוס גם לישראל. במהרה הגדילה את היעדים ואת כמות הטיסות בקו לישראל, וכיום יש לחברה 14 טיסות שבועיות מנתב"ג. היעדים בגרמניה הם: ברלין, המבורג, דיסלדורף, ולאחרונה גם נירנברג.
מחירי כרטיסי הטיסה זולים יחסית, ודומים לעלות טיסות לואוקוסט. אבל 'גרמניה איירליינס' איננה חברת לואוקוסט, אלא מעניקה שירות מלא שכולל ארוחה חמה, מזוודה ללא תוספת תשלום, משקאות קלים בחינם, ומערכות בידור בטיסה. יתרון נוסף טמון באפשרות לטוס מת"א לעיר אחת בגרמניה ולחזור מעיר אחרת, בלי תוספת תשלום.
מנהל השירות בגרמניה איירליינס, אומר על קבלת התואר: "אנו שמחים מאוד על ההכרה הזו במוצר ובעבודה היומיומית שלנו, אנו שואפים לספק שירות מצוין, אמין ובאווירה ידידותית בטיסותינו. פרס חברת התעופה הטובה ביותר בגרמניה הוא כבוד ואנו רואים בו הבעת אמון ומנדט ברור להמשיך ולחזק את איכות השירות שלנו".