חברת התעופה ישראייר הודיעה היום כי היא משיקה שירות חדש בישראל. מעתה ניתן יהיה לבצע שינוי במועד הטיסה באמצעות אתר האינטרנט. עד כה הלקוחות שרצו לבצע שינוי יכלו לעשות זאת רק באמצעות שליחת מייל, או ביטול כרטיס טיסה ורכישת כרטיס חדש.
מעתה, מי שירצו לשנות את מועד את שעות הטיסה, יוכלו לבצע זאת באופן עצמאי באזור האישי באתר החברה www.israir.co.il/ Myisrair. בשלב הראשון השירות יתאפשר רק בטיסות הפנים, ארציות ובקרוב יהיה זמין ללקוחות בטיסות הבינלאומית. העלות עבור השינוי 30 שקלים לכרטיס.
בשירות החדש ניתן לבצע שינוי עד 5 שעות לפני מועד הטיסה, בתשלום עמלה של 30 שקלים. אם במועד השינוי, המחיר המוצג במערכת יהיה גבוה מהמחיר בו נקנה הכרטיס, יתווסף ההפרש בין הסכומים. אבל כאשר מחיר הכרטיס המעודכן במערכת יהיה נמוך יותר מזה שנקנה, לא יינתן החזר. בכל מקרה לא יתאפשר לבצע שינוי במידה וכבר בוצע צ'ק אין.
שירות זה מצטרף לשורת פיתוחים אשר בוצעו לאחרונה באתר בכל הקשור לטיסות פנים ארציות וביניהם היכולת לצפות בהזמנות ולבטלן, רכישת הושבה במושב מועדף, וביצוע צ'ק אין אינטרנטי לפני הטיסה.
לדברי גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראיר: "חברת ישראייר אשר פעלה לאורך כל תקופת המשבר בטיסות חילוץ, מטען, הבאת עולים ושימרה את הנתיב בין אילת למרכז, תמשיך להוביל , ליצור ולחדש. צעד זה מהווה קפיצת דרך משמעותית במענה הניתן ללקוחותינו. כלי חדש זה נותן ללקוח לנהל באופן עצמאי בכל עת תוך שניות בודדות את האפשרות לבצע שינויים ומתאים במיוחד עבור תושבי העיר אילת אשר טסים אתנו באופן תדיר ומבצעים שינויים רבים ".
גבי שגיא, סמנכ"ל מערכות המידע, מוסיף: "אנו נרגשים להשיק שירות ייחודי זה אשר מצטרף לרשימה ארוכה של שירותים ושיפורים אשר עבדנו עליהם לאחרונה, לאור הצרכים שעולים מקהל לקוחותינו. בקרוב נוכל להציע שירות זה גם לטסים בטיסותינו לחו"ל".