קמפיין הקיץ של 'ארקיע' לשנת 2025 נחשף היום במהלך הצגת מחלקת העסקים החדשה של החברה.
מנכל ארקיע, עוז ברלוביץ, אמר: "המציאות שכולנו נמצאים בה מורכבת ומאתגרת, ו'ארקיע' כאן כדי לאפשר לכל מי שרוצה, להתאוורר בחו"ל. החברה מציעה הקיץ 29 יעדים מובילים ומבוקשים באירופה וארה"ב. לאחדים מהיעדים ממריאה ארקיע לפעמים 2-3 טיסות ביום. 11 מהיעדים הינם באיי יוון, מה שעושה את ארקיע לחברת התעופה המובילה ליוון. השנה אין חופשות לטורקיה, ולכן יוון תשחק אותה בגדול".
המסר המרכזי של הקמפיין החדש: "חייבים להתאוורר? ארקיע – המאוורר הלאומי! רוצים חו"ל, עושים חו"ל!". במפגש היום הוצגו לעיתונאים 2 מהסרטונים בכיכובו של הפרזנטור החדש, השחקן והקומיקאי אוראל צברי.
זה נראה קמפיין משעשע מאוד, מתובל בהומור, ומרתק את הצופים. הוא מביא לידי ביטוי את הרוח הרעננה והמתחדשת של 'ארקיע' דרך דמותו של צברי, ומחזק את החיבור עם הקהל הישראלי. בסרטונים נראים זוגות מותשים שרוצים להתאוורר מהמטלות ומהלחץ, ואז מגיע אוראל צברי עם מאוורר-מפוח FAN בצורת מנוע של מטוס, מרענן ומאוורר אותם תוך שהוא מציג יעד לחופשת בטן-גב. שערותיהם מתבדרות ברוח המגיעה מהמאוורר, והם מחייכים לראשונה בציפיה.
מנהלת השיווק, עינת אונגר, גילתה שיום הצילום של הסרטונים "היה צחוק אחד גדול". היא הודיעה שבקרוב תעלה ארקיע את קמפיין הקיץ במגוון מחירים.









