חברת התעופה אל על מעניקה כיסוי מגן קורונה לנוסעיה הרוכשים את ביטוח הנסיעות המתקדם של הפניקס Smart Travel.
הביטוח וכיסוי מגן הקורונה כולל החזר מלא של דמי הביטוח במקרה של ביטול טיסה עקב הקורונה, כיסוי הוצאות רפואיות במקרה של הידבקות בקורונה בחו״ל, כיסוי הוצאות עד $6,000 במקרה ביטול נסיעה עקב הידבקות בקורונה, ועד $3,000 כיסוי לשינוי כרטיס טיסה עקב הארכת שהות כתוצאה מבידוד או מהידבקות במדינת היעד. כל זאת ללא השתתפות עצמית של הנוסע.
במסגרת ההטבה ומימוש הביטוח של הפניקס, כל נוסע ייהנה מאפליקציה מתקדמת של הפניקס שבלחיצת כפתור מאפשרת לאתר רופא מקומי, לקבוע תור, לקבל מרשם או הפנייה. התשלומים לרופאים מתבצעים ישירות ללא תהליך בירוקרטי.
כיסוי מגן קורונה במתנה לנוסעי אל על מצטרף לשורה של מהלכים שאל על מציעה ללקוחותיה על מנת להבטיח טיסה בטוחה ובראש שקט גם בתקופה זו, כדוגמת: גמישות בשינויים וביטולי כרטיס, חיטוי המטוסים, התקנת מסנני אוויר, העלאת מסמכי בריאות לאפליקציית על אל ועוד.
"אנו משקיעים מאמצים רבים בהרחבת השירותים שאל על מציעה ללקוח" אומר עמית שגיא, מנהל מערך השיווק והדיגיטל של אל על, "אנו ערים לצרכי הלקוח בתקופה זו ופועלים על מנת לייצר חוויית לקוח נעימה מרגע הזמנת הכרטיס, דרך הטיסה וחזרה. בשיתוף חברת הפניקס, אנו מעניקים לנוסעי אל על הטבה מיוחדת – כיסוי מגן קורונה במתנה המאפשר להם לטוס בראש שקט גם לפני הטיסה וגם בזמן השהות ביעד".
מור פפקין, מנהלת תחום ביטוח נסיעות לחו"ל בהפניקס, אומרת: "הפניקס מציעה היום את הדור הבא של ביטוחי הנסיעות לחו"ל. השירות שלנו מבוסס על אפליקציה מתקדמת המאפשרת לקבוע תור בלחיצת כפתור אצל למעלה מ-20,000 רופאים פרטיים בעולם, במקום ובזמן הנוחים לנוסע, ובאמצעותה הפניקס משלמת ישירות לרופא. אנחנו חוסכים לנוסעים את הבירוקרטיה ואת הצורך בהגשת תביעה ומסמכים, הטענת כרטיסים והמתנה להעברת החזרים. וזאת, כמובן, בנוסף למתן מענה אנושי 24/7 לכל דבר ועניין".