בנסיעתא
דשמיא

ותוליכנו לשלום

תיירות ולייף סטייל לציבור הדתי

אל על מציגה דרך חדשה לטוס למזרח הרחוק

אל על מרחיבה את שיטת התימחור לכרטיסי טיסה לאירופה גם לטיסותיה למזרח הרחוק ולדרום אפריקה.

המודל החדש לרכישת כרטיסים במחלקת תיירים ליעדי אל על לאירופה מאפשר לנו לטוס במחיר משתלם, לבחור את חבילת הטיסה שמתאימה לנו ולשלם בהתאם. המודל הזה מאפשר לתת מענה להעדפות הצרכנים. כל לקוח יכול לבחור איך לטוס אל על ביעדי המזרח הרחוק ודרום אפריקה ולרכוש את המוצר הנוח והמשתלם ביותר עבורו, בהתאם להעדפתו. מכירת כרטיסים ליעדי אל על למזרח הרחוק ודרום אפריקה לפי המודל החדש החל מ15 בינואר 2019 ליציאות החל מאפריל 2019.

לנוסעים יוצעו שלושה סוגי כרטיסים ברמות מחיר שונות:

  • כרטיס Lite – מוצר חדש מוזל. כרטיס בסיסי הכולל עלייה למטוס עם כבודת יד אישית, תיק יד וארוחה חמה. בלי מזוודה.
  • כרטיס Classic – כרטיס הטיסה הקלאסי הכולל עלייה למטוס עם כבודת יד אישית, תיק יד, ארוחה חמה, אפשרות להושבה מראש ושליחת מזוודה לבטן המטוס. בנוסף אפשרות לשינוי וביטול בתוספת תשלום.
  • כרטיס Flex – הכרטיס היקר ביותר. כולל אפשרות מורחבת לבחירת הושבה מראש, ביצוע צ'ק אין בדלפקים ייעודיים, שליחת 2 מזוודות לבטן המטוס, עלייה למטוס עם כבודת יד אישית, שני תיקי יד וקדימות בעלייה למטוס, ארוחה חמה. בנוסף, אפשרות לשינוי של כרטיס בתוספת דמי טיפול בלבד וביטול טיסה בכרטיסים במחלקות היוקרה ללא עלות, ובשאר המחלקות בתשלום דמי ביטול מופחתים.

סמנכ"ל אל על, מיקי שטרסבורגר, אומר: "לראשונה בישראל, אל על תציע כרטיסי טיסה במבנה של משפחות מחיר בטיסות ליעדים ארוכי טווח. השיטה החדשה מאפשרת לאל על להציע מחירים חסרי תקדים בכיוון אחד ליעדים כגון בנגקוק או יוהנסבורג. למעשה אנו מביאים בשורה משמעותית בתחום המחיר בטיסות ישירות ליעדים ארוכים, אך בשונה מטיסות חסך, נוסעינו ייהנו מפרופיל שירות של טיסה סדירה ללא קשר למחיר אותו בחרו לשלם והשירותים הנוספים אותם בחרו לרכוש בתשלום נוסף. אנו מצפים כי תחת שיטת התמחור החדשה חוג לקוחותינו בנתיבים הרלוונטיים יורחב ושביעות הרצון של נוסעינו תגדל."

האומנם? מניסיוננו בהפעלת שיטת התימחור הזו לאירופה, היו בעיות חמורות עם נוסעים שרכשו את כרטיסי הלייט הזולים. היו אי הבנות ותרעומת גדולה כי הנוסעים חשבו שהם זכאים גם למזוודה כמו בכל טיסות אל על. כאשר הגיעו הנוסעים לצ'ק אין, כעסו וצעקו על דיילות הקרקע. מעניין איך נערכת אל על לבעיות כאלה גם בטיסות הארוכות למזרח הרחוק?..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מאמרים נוספים
שתפו מאמר זה:
דילוג לתוכן