משרד התיירות משיק קמפיין חדש לעידוד תיירות פנים לחזק את ענף התיירות שחווה בימים אלה משבר כתוצאה ממגפת הקורונה. הסלוגן שמוביל את הקמפיין: "זה הזמן לחופשה בישראל!" ובמסגרתו מופיעים תיירנים, בעלי צימרים ועובדי בתי מלון ואטרקציות תיירותיות מרחבי הארץ, שיקראו לישראלים לבוא, לטייל ולנפוש.

את הקמפיין מלווה ג'ינגל חדש של היוצרים אורן ברזילי ועמרי אמדו. הג'ינגל החדש "קיץ ישראלי" נבחר על ידי משרד התיירות ללוות את הקמפיין בזכות הרוח הצעירה והרעננה שהוא משדר באיכויות המוזיקליות שלו.

הקמפיין בהיקף של 2.3 מיליון שקלים מתפרסם בפלטפורמות דיגיטליות, ברדיו ובטלוויזיה. מטרת הקמפיין היא לעודד ישראלים לצאת לטיולים ולחופשות בארץ, ולסייע לתעשיית התיירות ולמאות אלפי העובדים בה והמתפרנסים ממנה.

במסגרת הקמפיין מציע משרד התיירות לציבור הישראלי סיורים באמצעות רשות הטבע והגנים, בסופי שבוע. בשלב הראשון יתקיימו הסיורים ללא תשלום בשמורות טבע, בגנים לאומיים ובערים נבחרות ברחבי הארץ. ההשתתפות תותנה בהרשמה מראש.

משרד התיירות מפעיל אתר אינטרנט ייעודי שהוקם במיוחד לקמפיין ומוצג בו  ההיצע התיירותי לפי אזורים בארץ. כתובת האתר: zehazman.com

משרד התיירות פעל מול משרד הבריאות במטרה לייצר תו סגול ייחודי למלונות ולצימרים כדי להבטיח חופשה בריאה ומהנה תוך שמירה על הכללים. בימים אלה מפיק משרד התיירות גם סרטוני הסברה לבעלי עסקים תיירותיים ולנופשים כדי לחזק את המודעות לשמירה על הכללים בעת חופשה. הסרטונים מעודדים תיירות בטוחה ושמירה על כללי ההיגיינה באתרי הנופש.

במשרד התיירות קוראים לישראלים לצאת לחופשה ולשמור על הכללים כדי לסייע לחזרה לשגרה מלאה. שר התיירות, אסף זמיר: "מי שנופש בתקופה הזו בישראל, גם נהנה מחופשה מהנה וגם מחזיר למשק עשרות אלפי עובדים שרק חיכו לחזור לעבודה בתחום שהם כל כך אוהבים. אנחנו עושים את מירב המאמצים לדאוג לבריאות

מנכ"ל המשרד אמיר הלוי: "סגירה נוספת של המשק בכלל ושל תעשיית התיירות בפרט, עלולה להביא לקריסה של התעשייה ללא יכולת התאוששות. אין לי ספק שזה אפשרי גם להשאיר את אתרי הנופש פתוחים וגם לשמור על כללי הבריאות".

 

כתיבת תגובה

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן