בנסיעתא
דשמיא

ותוליכנו לשלום

תיירות ולייף סטייל לציבור הדתי

מהיום מחכים בלאונג'

חברת ביטוחי הנסיעות פספורטכארד משיקה שירות חדש: נוסעים שטיסתם מתעכבת ימתינו בטרקליני היוקרה בשדה התעופה. השירות יפעל בכ650 שדות תעופה ברחבי העולם.

כאשר הטיסה מתעכבת מעל 90 דקות, יוזמנו לקוחות פספורטכארד לטרקלין VIP ביותר מ-650 טרמינלים ו-1200 טרקלינים ברחבי העולם. ההזמנה לטרקלין תכלול עד 6 שעות שהייה ושימוש במתקני הטרקלין. כגון אינטרנט וכיבוד 24 שעות ביממה.

השירות החדש הושק היום בכנס הסוכנים השנתי של פספורטכארד. השירות החדש המתווסף אל שירותי הפרימיום שהחברה מציעה ללקוחותיה, ויכנס כחלק מהשירות של החברה, ללא תוספת תשלום.

רונית סגל מנכ"לית פספסורטכארד: "שמירה על חוויה חיובית כחלק מהשהות של לקוחותינו בחו"ל היא חלק מההבטחה הצרכנית של החברה. ברגע שזיהינו כי הצורך לטפל בחווית עיכובי הטיסות בעולם עולה החלטנו להרים את הכפפה עם פתרון ייעודי לנושא.

אלון קצף, נשיא קבוצת דיווידשילד-פספורטכארד, אמר: "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת במיוחד כאשר התופעה של עיכובים ואובדן כבודה בשדות תעופה הפכה לשגרתית. לקוחותינו מוצאים עצמם ממתינים שעות ארוכות בטרמינלים השונים; החלטנו לעשות הכל בכדי לסייע לרווחתם של לקוחותינו מהרגע שהם דורכים בנתב"ג ועד חזרתם הביתה. כמצופה מחברה המובילה את תחום הביטוח הבינלאומי , היינו הראשונים בעולם בהשקת כיסויי הקורונה ועתה אנו הראשונים בהוספת שרותי האירוח בטרקליני ה VIP ברחבי העולם. השרות יינתן ללא תשלום נוסף לכל לקוחותינו".

רקע: קבוצת  DavidShield-PassportCard, מתמחה במוצרי ביטוח גלובליים Cross-Border הן לנוסעים לחו"ל לתקופות קצרות והן לשוהים בחו"ל לתקופות ארוכות (רילוקיישן). לחברה מבוטחים בלמעלה מ-140 מדינות, עם משרדים בישראל, אירופה ואוסטרליה ומאפשרת לקבל שירותים רפואיים בכל מקום בעולם.

 

 

 

 

מאמרים נוספים
שתפו מאמר זה:
דילוג לתוכן