משרד התיירות של הפיליפינים יוצא בימים אלה בקמפיין מיתוג חדש להגברת תנועת התיירות. שם הסלוגן שנבחר לקמפיין: Love The Philippines. המיתוג החדש נחשף אתמול במנילה במהלך חגיגות היובל להקמת משרד התיירות של הפיליפינים, בהשתתפות נשיא הפיליפינים, פרדיננד מרקוס, ושרת התיירות של הפיליפינים, כריסטינה גרסיה פרסקו.
אירוע החשיפה התקיים במלון מנילה המפורסם, שבו נמצאת הסוויטה של הגנרל דגלאס מקארתור, שהיה המפקד העליון של כוחות הברית במזרח אסיה.
שרת התיירות של הפיליפינים פרסקו אמרה כי חגיגות הזהב לציון 50 שנה להקמת משרד התיירות של הפיליפינים, מהוות הזדמנות מצוינת להציג את הפיליפינים לעולם. לדבריה, הסלוגן שנבחר לקמפיין משקף היטב את הרוח הפיליפינית ואת קבלת הפנים החמה מהלב, שלה זוכה כל תייר בפיליפינים. השרה פרסקו הוסיפה כי הפיליפינים היא מדינה עם מגוון ביולוגי עצום, עם תרבות והיסטוריה עשירה, קולינריה מיוחדת ופסיפס אנושי מרתק. לדבריה, המיתוג החדש משקף את חזונו של הנשיא מרקוס להפיכת הפיליפינים למעצמת תיירות עולמית.
לפי נתוני משרד התיירות של הפיליפינים מתחילת השנה ועד ימים אלה ביקרו בפיליפינים 2,641,993 תיירים, כאשר בכל שנת 2022 ביקרו בפיליפינים 2.65 מיליון תיירים. שנת השיא בתיירות מישראל לפיליפינים הייתה 2019, בטרם פרוץ מגפת הקורונה, עם 22,851 תיירים. היעד לגבי השוק הישראלי בשנת 2023 הוא להתקרב לאותם מספרים ואף לעבור אותם בשנת 2024.