בנסיעתא
דשמיא

ותוליכנו לשלום

תיירות ולייף סטייל לציבור הדתי

פולין משיקה קמפיין לעידוד התיירות מישראל

פולין תומכת בישראל מתחילת הלחימה, ובימים אלו הגדילה לעשות ובחרה להשקיע בקמפיין פרסומי  לעידוד התיירות מישראל. הקמפיין הדיגיטלי יהיה ארצי ובתל-אביב הושקע גם תקציב בפרינט. הגישה של פולין כלפינו בולטת לטובה בזמנים שמדינות אחרות מטילות סנקציות על ישראל וחלקן אף סגרו את שעריהן בפני ישראליים.

בחודש האחרון חלה התאוששות במספר היוצאים לחו"ל והמספרים עולים בצורה ברורה. על פי נתוני רשות שדות התעופה, ביום ראשון, ה-28 בינואר עברו בנתב"ג כ-26,200 נוסעים, המספר הנוסעים הגבוה ביותר מאז פרוץ המלחמה. הישראלים שיוצאים לחו"ל נוטים לבחור ביעד ידידותי, שמעניק תחושת ביטחון. פולין הוגדרה כאחת המדינות הבטוחות לישראלים לאור תמיכתה העקבית בישראל ולאור העובדה שלא נצפו בה הפגנות אנטי-ישראליות או גילויים אנטישמיים.

לשכת התיירות של פולין השכילה לזהות את הפוטנציאל הטמון בעבודה עם ישראל והחליטה ב-2023 לפתוח לראשונה משרד בארץ ולהציב בו נציגה באופן קבוע.

נציגת לשכת התיירות הפולנית בישראל, דורוטה זדרוזנה, מסרה: "בימים אלה יותר מתמיד הבחירה שלנו לעלות עם קמפיין מהווה, בעיני, גשר של אמפתיה בין שתי המדינות. פולין עמדה לצד ישראל לאורך כל התקופה וכשאר שקלנו אם לעלות עם קמפיין פרסומי ידענו שזה ידרוש רגישות מיוחדת ולכן לפני הכל התעקשנו על עבודה עם צוות ישראלי והעבודה הצמודה עם טרהנובה. מטרת הקמפיין היתה להעביר מסר של סולידריות והזמנה חמה ופתוחה לתיירים מישראל. ההחלטה להשקיע בקמפיין דווקא בימים אלו מבטאת את המחוייבות והקשר החם בין המדינות כאשר המטרה העיקרית שהצבנו לנגד עינינו היא להעביר מסר לישראלים שתמיד יש לנו, לפולין, הזמנה פתוחה עבורם."

 

 

מאמרים נוספים
שתפו מאמר זה:
דילוג לתוכן