מספר המטיילים הישראלים שביקרו בטאיוואן בשנה זו גדל ב- 13.8% לעומת אשתקד. יש לראות בכך הישג לא מבוטל של לשכת התיירות של טאיוואן (TTB) לאור העובדה שמספר הישראליים שטיילו בחו"ל ללא טאייוואן גדל ב-5.6% בלבד. 

המודעות של טאיוואן בישראל עלתה בעקבות אירועים, סדנאות הדרכה, טיולי היכרות, שימוש במדיה המסורתית והדיגיטלית ואמצעי יחצי ציבור אחרים. בנוסף, העדכונים השותפים על טאיוואן בערוצי הפייסבוק והאינסטגרם הנגישו את המידע למטייל הישראלי הרוצה לבקר במדינה. זאת ועוד, בזכות המבחר ההולך וגדל של טיולים מאורגנים לטאיוואן המוצעים  ע"י סוכנויות התיירות, הפכה טאיוואן ליעד נגיש יותר למטייל הישראלי. מספר הסוכנויות התיירות המציעות חבילות לטאיוואן עתיד לגדול ב-2020, בזכות הביקוש הגובר של המטייל הישראלי לטיולים למזרח אסיה.

ד"ר טראסט לין, האחראי על השוק הישראלי מטעם לשכת התיירות של טאיוואן אמר השבוע: "שנת 2020 תהיה השנה שבה לשכת התיירות של טאיוואן תתמקד בהרים ובשמורות הטבע הרבות שיש לטאיוואן להציע. העובדה שהמטייל הישראלי אוהב יעדים עם טבע מרשים ומסלולי הליכה נגישים, ובזכות הביקורים של מספר משפיעניות ישראליות בטאיוואן באוגוסט האחרון, אנו צופים שנתח השוק של מטיילים ישראלים המבקרים בטאיוואן ימשיך לגדול"

כמדי שנה, תקים לשכת התיירות של טאיוואן דוכן בתערוכת התיירות הבינלאומית השנתית (IMTM) שתערך בגני התערוכה בתל אביב בפברואר 2020.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן