סוכנות התיירות הממשלתית של הונגריה, Visit Hungary, מינתה את חברת טרהנובה מתל אביב לנציגת השיווק, היח"צ והמסחר שלה בישראל. מטרת המינוי החדש היא לקדם את התיירות הישראלית להונגריה, ולמצב את הונגריה כיעד תיירותי אטרקטיבי עבור הקהל הישראלי.
התיירות הישראלית להונגריה צומחת במהירות, בקצב גידול של 12% לשנה. ב-2019 מספר הלילות שרכשו ישראלים בבתי מלון בהונגריה היה כ-512 אלף, וישראל הגיעה למקום ה-6 מבין שווקי התיירות של המבקרים בבירה בודפשט. העלייה בנפח התיירות הישראלית להונגריה היתה המהירה ביותר, ועל רקע זה בחרה Visit Hungary להציב את ישראל כבעלת חשיבות עיקרית, ולמנות את נציגתה החדשה בארץ.
טרהנובה מייצגת בישראל גופי תיירות נוספים גם מתאילנד )TAT(, פולין, ראס אל ח'יימה, יפן, מאוריציוס ורואנדה, חברת התעופה איר-סיישל, רשת מלונות היוקרה ביץ' קומבר, ואחוזת היוקרה שלוס אלמאו שבגרמניה.
מייסד ומנכ"ל טרהנובה, דב קלמן, אומר: "המינוי המרגש החדש מהווה הוכחה לחשיבותו של שוק התיירות היוצאת המשגשג בישראל, ולמקום המרכזי שלו עבור הונגריה. אנו גאים על בחירתה של Visit Hungary בנו, כנותני הטון השיווקי שלה בישראל, ונעשה כל מאמץ כדי להצדיק בחירה זו, על ידי הכפלת מספר התיירים הישראלים שיגיעו לאזורים המרהיבים מחוץ לבודפסט, במהלך השנה הקרובה. בשנה זו נציב ונדגיש במיוחד את האטרקציות המשפחתיות שיש להונגריה להציע, כמו גם את חוויות הבריאות וה-Wellness, שמורות הטבע, התרבות המרתקת, וכן את האפשרות לתיירות בת-קיימא ואת ההזדמנויות לטיול מחוץ לעונה. אנו מצפים ליצור קמפיינים חדשניים ואטרקטיביים בשיתוף פעולה עם מפעילי התיירות, חברות התעופה ומובילי הדעה והתקשורת בישראל".
ראש הפיתוח העסקי האזורי של Visit Hungary, ויטאלי איזבריזוב, הביע השבוע את התרגשותו מפתיחת הדף החדש בקידום התיירות להונגריה מישראל: "נתוני התיירים הישראלים להונגריה מעידים על התאוששות המהירה במיוחד של תעשיית התיירות הישראלית בכלל, ואת העניין הרב בהונגריה בקרב פלחים שונים בשוק הישראלי בפרט. מטרתנו היא לחזק קשרי תיירות אלה, ואת שיתוף הפעולה עם שוק התיירות והתקשורת בישראל, ולהעמיק את הידע על האטרקציות המגוונות שיש להונגריה להציע בכל עונות השנה בכל רחבי המדינה, גם מחוץ לבירה בודפשט. אנו שמחים מאוד לשלב כוחות עם חברת טרהנובה כשותפתנו החדשה".