בנסיעתא
דשמיא

ותוליכנו לשלום

תיירות ולייף סטייל לציבור הדתי

פולין מינתה נציגות תיירות בישראל

רשות התיירות של פולין (PTO) חוזרת לפעול בישראל, ותצא בקמפיין חדש לעידוד התיירות מישראל. המוטו של הקמפיין החדש הוא "לא רק טבע. לא רק תרבות. לא רק חיי לילה. לא רק אטרקציות למשפחות. ברוכים הבאים לפולין!".

PTO הגדירה את החזון, הקונספט השיווקי ותכנית הפעולה שלה לאחר מחקר אסטרטגיה מעמיק. ליישום אסטרטגיה זו מינתה את חברת Terranova טרהנובה כנציגת השיווק והיח"צ של הרשות בארץ. Terranova מייצגת בישראל גם את משרדי התיירות של תאילנד, רואנדה,ראס אל חיימה, וסיישל, ופולין היא היעד האירופי הראשון המיוצג על ידי החברה.

פולין מושכת מאוד גם את הציבור הדתי, בגלל שבמאתיים השנים האחרונות היא היתה ערש תנועת החסידות, ויש בה אתרי מורשת יהודית רבים מאוד. Terranova תהיה אחראית על פיתוח וחיזוק המודעות למותג פולין עבור פלחי שוק ישראליים שונים, ובמיוחד משפחות, דור המילניום, בני הדור השלישי, הנוסע העצמאי ועוד. הפעילות תתמקד בהצגת המגוון העשיר של פולין עבור תיירים המתעניינים בטבע, תרבות, בריאות, ספורט, לייפסטייל, מורשת, שופינג, קולינריה ובתי מלון מפנקים. דגש יינתן על חיזוק הקשרים עם אנשי תעשיית התיירות והמדיה, וכן על פיתוח עמוד הפייסבוק והאתר בעברית.

לישראל יש חשיבות רבה בתעשיית התיירות הפולנית: לפני הקורונה ביקרו 290,000 תיירים ישראלים בפולין בשנת 2019, וכך הפכה ישראל לאחד מ-10 השווקים המובילים מחוץ למזרח אירופה.

גב' דורותה זדרוזנה Dorota Zadrozna,, האחראית על השוק הישראלי ב-PTO, אמרה במעמד חתימת ההסכם: "אנו מתרגשים לפתוח פרק חדש של שיווק חדשני של פולין בישראל. Terranova נבחרה בזכות הניסיון שלה בשיווק יעדי תיירות בישראל. אנו משוכנעים שיחד עם שותפינו בישראל והספקים בפולין, נגדיל את מספר הישראלים שיבקרו בפולין לרמות שראינו ב-2019. אנו מצפים לקבל את פני התיירים הישראלים!"

דב קלמן, מייסד ומנכ"ל Terranova, הביע את תודתו ל-PTO על המינוי: "אנו שמחים על שנבחרנו לייצג את רשות התיירות של פולין בתחום השיווק ויח"צ ומתכוונים לשנות ולהעלות את תדמיתה בישראל, ולהציגה כפי שהיא – יעד מפתיע, מרגש שנותן תמורה מצוינת לכסף. יעד מתאים לחופשות פעילות וחופשות עירוניות לכל הגילאים והמגזרים, ובכל עונות השנה.

מאמרים נוספים
שתפו מאמר זה:
דילוג לתוכן