חברת התעופה יונייטד מפעילה טכנולוגיה חדישה המאפשרת שרותי צ'ק-אין ללא מגע יד אדם, ושירותים חדשים נוספים.
חווית תהליך הצ'ק אין "ללא מגע" מתחילה בבידוק באפליקציית יונייטד, או ב- united.com/checkin. לקוחות יוכלו לבצע צ'ק אין לטיסה, להוסיף מזוודות ותיקים ולשלם עבורם. בהגעה לשדה התעופה בן גוריון, ייגשו הלקוחות לעמדות ייעודיות ("קיוסקים"), שם יסרקו את כרטיס העלייה למטוס מכל מכשיר נייד או מעותק של כרטיס מודפס. התגיות הנלוות (תגי מזוודות) הקשורות לטיסה יודפסו באופן מידי.
גם בארה"ב ובלונדון יכולים לקוחות יונייטד להנות משרותי צ'ק אין מתקדמים אלה.
יונייטד איירליינס הכריזה גם על הוספת שכבת ההגנה האנטיבקטריאלית Zoono Microbe Shield (EPA registered), המייצרת מעטפת חיטוי של משטחי המטוס, עמידה לאורך זמן ומעכבת צמיחת חיידקים, זאת בנוסף לנהלי הבטיחות והניקיון הקפדניים הקיימים. החברה כבר מיישמת את התהליך החדש ביותר מ-30 מטוסים, כולל אלה המשרתים את הקווים לישראל וממנה. החיטוי מתבצע על המושבים, שולחנות המגש, אזורי המושב והידיות, תאי האחסון, תאי הנוחיות ותחנות השירות של הצוותים.
לצורך זה שכרה יונייטד את שירותי NovaRover אשר מסוגלת בריסוס יחיד לכסות בשכבת ההגנה האנטיבקטריאלית רדיוס של כארבעה מטרים. החיטוי מתבצע בכל שבעה ימים, ובכך מבטיח חיזוק ושימור של שכבת ההגנה וחיטוי של תא המטוס.
בנוסף, החל מ17 בנובמבר תחדש את מכירת החטיפים, הבירה והיין בטיסות פנים נבחרות. לפי שעה תוספות אלה יהיו זמינות לרכישה רק במטוסים שימריאו מדנבר לתשעה יעדים בתוך ארה"ב.
מנכ"לית "יונייטד איירליינס" בישראל יעל ברזילי מסרה: "ביונייטד, בטיחות הינה בעלת חשיבות ראשונה במעלה ואנו גאים להיות חברת התעופה הראשונה המציעה שרות בידוק לטיסה (צ'ק אין) ללא-מגע בשדה התעופה בן גוריון. אנו ממשיכים לספק סטנדרט ניקיון מוביל וחדשני בתעשיית התעופה העולמית בכדי להבטיח את בריאותם וביטחונם שלך עובדינו ונוסעינו, ולהמשיך להיות נאמנים למדיניות United CleanPlus שלנו".
צילם איציק בירן