בנסיעתא
דשמיא

ותוליכנו לשלום

תיירות ולייף סטייל לציבור הדתי

יונייטד זכתה בפרס היוקרתי Compass

 יונייטד איירליינס זכתה בתואר חברת התעופה של 2017 מטעם התאחדות שירותי הטיסה הבינלאומית IFSA. מחלקת העסקים של החברה זכתה בצל"ש מיוחד. הפרס שניתן ליונייטד מוקיר את מאמציה של החברה לספק ללקוחותיה חוויה משודרגת להפליא בכל הנוגע לעיצוב, יוקרה ונוחות השינה מהטרקלין ועד הנחיתה, בדגש על חדשנות, יצירתיות ומקוריות.

יונייטד השקיעה 12,000 שעות מחקר בתכנון המחודש של חוויית מחלקת העסקים הבינלאומית שלה, וגילתה כי נושא השינה ניצב בראש סדר העדיפויות של הנוסעים. העיצוב החדשני של מחלקת העסקים החדשהPolaris  וההתמקדות בשיפור חוויית השינה, התבססו על תובנות שנאספו ממאות לקוחות ועובדים, עריכת הדמיות של המוצרים בטיסה ויותר ממאה הערכות מוצר.

תא שינה במחלקת העסקים פולאריס

מארק קרוליק, סגן נשיא שיווק ביונייטד אומר: ״השקענו שנים באיסוף משובים מלקוחותינו, מעובדים בנמלי התעופה ומצוותי אוויר, הטמענו את כל התובנות שאספנו ושכללנו ושיפרנו כל היבט במחלקת העסקים שלנו, על מנת להבטיח שהחוויה שאנחנו מספקים לא רק עומדת בדרישות הלקוחות שלנו, אלא מתעלה עליהן. הפרס הזה הוא עדות למאמצים שמשקיעים עובדי יונייטד, אשר פועלים ללא לאות כדי להעניק ללקוחותינו את נסיעת העסקים הטובה בעולם״.

השירותים במחלקת העסקים Polaris  מאפשרים ליונייטד להעניק ללקוחותיה חוויה רגועה יותר במהלך הנסיעה כולה: החל מטרקליני United Polaris  בנמלי התעופה, הכוללים פינות מנוחה, מקלחות דמויות ספא ותפריט מגוון של ארוחות יוקרה לפני הטיסה, דרך סוויטה אישית במטוס, שמעוצבת בהתאמה אישית ומעניקה לנוסעים יותר פרטיות ונוחות, מוצרים המתמקדים בשדרוג חוויית השינה, כמו מצעי יוקרה ועד תפריטי ארוחות חדשים ויצירתיים, שפותחו בסיוע שפים מובילים.

IFSA ציינה לשבח את יונייטד על שהצליחה להעניק ללקוחותיה חוויה משולבת במלואה, מהשירות על הקרקע ועד השהות בטיסה. הזוכים בפרסי Compass נבחרים על ידי חברי IFSA ופאנל של שופטים.

 

 

מאמרים נוספים
שתפו מאמר זה:
דילוג לתוכן