חברת התעופה יונייטד השיקה היום את מטוס בואינג 787-10 דרימליינר -חדש מהניילונים- בטיסות שלה בקו תל אביב-ניו יורק. המטוס החדש יחליף את הבואינג 777-200 באחת משתי הטיסות היומיות של יונייטד בקו תל אביב-ניו יורק/ניוארק, ויפעל לצד הבואינג 777-300 בטיסה היומית השנייה.
כידוע, יונייטד איירליינס טסה לישראל כבר 20 שנה. כעת מציעה יונייטד שתי טיסות יומיות מתל אביב לניו יורק/ניוארק, וטיסה יומית לסן פרנסיסקו. ב-24 במאי 2019 תוסיף יונייטד שלוש טיסות שבועיות ישירות לנמל התעופה הבינלאומי וושינגטון דאלס.
מטוס 787-10 החדש של יונייטד כולל 199 מושבים במחלקת התיירים, 54 מושבים במחלקת Economy Plus, 44 מושבים במחלקת העסקים United Polaris, 21 מושבים במחלקת United Premium . מטוס בואינג 787-10 ארוך ב-5.5 מטרים מדגם 787-9 ומסוגל לשאת יותר נוסעים ויותר מטען. הוא מסוגל לטוס למרחק של 6,430 מיילים, תוך חסכון של 20% בכמות הדלק לעומת מטוסים מדורות קודמים. יונייטד מתכננת להצטייד ב-14 מטוסי 787-10 נוספים במהלך השנתיים הבאות.
אבי פרידמן, נציג יונייטד בישראל מכריז: ״אנחנו שמחים להשיק את מטוס בואינג 787-10 דרימליינר בטיסות הישירות שלנו לישראל, ומשוכנעים כי לקוחותינו יחושו בהבדל משמעותי עם כניסתם למטוס החדש הכולל את המושבים החדשים במחלקת העסקים United Polaris ואת מחלקת United Premium Plus החדשה. השקת מטוס זה מדגישה את המחויבות שלנו לשוק הישראלי. ישראל היא אחד משישה יעדים בינלאומיים שבהם יפעל המטוס החדש, ואנחנו מתעתדים להעניק ללקוחותינו חוויית טיסה משופרת במטוס מתקדם זה״.
אבי פרידמן (משמאל) עם זיו ראסלס, מנהל התחנה בנתב"ג
יונייטד השקיעה גם בחידושים לשיפור חווית הטיסה של הלקוחות. כדי לסייע להתגבר על הג'ט לג, הרכיבו במטוס תאורה מיוחדת המדמה את אור הזריחה והשקיעה, על מנת לסייע לנוסעים להירדם ולהתעורר רעננים ומתואמים עם אזור הזמן החדש שבו הם נמצאים. הנוסעים יוכלו ליהנות גם ממערכת בידור חדישה, המותקנת על גב המושב שלפניהם.
צילומים: רפי דלויה