בנסיעתא
דשמיא

ותוליכנו לשלום

תיירות ולייף סטייל לציבור הדתי

טרנד הWellness מגיע לענף הקרוזים

חברת השייט סלבריטי קרוזס תפעיל חוויית Wellness על סיפון האונייה החדשה Celebrity Apex. חברת סלבריטי הגיעה להסכם שיתוף פעולה עם חברת הלייפסטייל goop, של גווינת' פאלטרו. קרוז שיצא 26.8.2020 ועד ה-6.9.2020 יוקדש לפעילויות wellness, בהפלגה מיוחדת והראשונה על הים. גווינת' פאלטרו וסמנכ"לית התוכן של goop, אליס לוהנן ישתתפו בהפלגה בים התיכון.

Goop  הינו מותג לייפסטייל הנשען על שישה עמודי תווך: Wellness, נסיעות, קולינריה, יופי, סטייל ועבודה. במסגרת עמודי הטווח, goop אוספת ומוכרת מוצרים שונים וכן יוצרת מוצרים ייחודיים בתחומי היופי, האופנה וה-Wellness. בשנים האחרונות התפרסמה goop הודות לתרומתה לשיח סביב בריאות ו-Wellness. החברה עובדת עם רופאים מובילים בתחומם, מטפלים ומובילי דעה.

לנוסעים תינתן ההזדמנות לפגוש את פאלטרו, לוהנן וצוות המרפאים המובחר של החברה ולהצטרף לשיחה אינטימית בין פאלטרו ולוהנן, לקחת חלק בקבוצות עבודה קטנות המונחות ע"י שלושה מומחים (מומחה גוף, מומחה נפש ומוחה נשמה) ולהשתתף בפאנל הסיכום. לכל אורך ההפלגה יהיו הפתעות ויינתנו הטבות שונות גם מ-goop וגם מסלבריטי קרוזס. בין אם האורחים רוצים להתגבר על מערכת יחסים קודמת, להתחבר חזרה לגוף שלהן, להשקיט את הביקורת העצמית שלהם, או למצוא תכלית, אושר, או חמש דקות להפיג את המתחים, באמצעות עבודה עצמית, הם יוכלו לפתח סדרה של כלים, אותם הם יוכלו לקחת חזרה הביתה מהאונייה ולעשות בהם שימוש בחיי היום-יום שלהם.

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה, נציגתcelebrity cruises  אומר: "אנו שמחים להביא לקהל הישראלי רעיון חדש לגמרי וייחודי לחברת הפלגות. החברה מבדלת את עצמה בכך שהיא מתחייבת לחוויה יוקרתית ושירות מעולה בכל אניות הצי שלה לצד חוויות ייחודיות."

פיטר גיורגי, סמנכ"ל ומנהל השיווק של סלבריטי קרוזס, אומר: "הפלגה על ה-Celebrity Apex היא חוויית השייט האולטימטיבית. כל חלק בעיצוב זוכה הפרסים של סדרת האוניות Edge והאפשרויות הרבות המוצעות על האונייה מתוכננות בכדי להביא את החוץ אל תוך האונייה, מה שהופך אותה ליעד Wellness בפני עצמו. Celebrity Apex היא פסגת השייט המודרני והיא הרקע המושלם לשיתוף הפעולה שלנו עם goop ליצירת חוויית ה-goop at Sea הראשונה מסוגה."

מאמרים נוספים
שתפו מאמר זה:
דילוג לתוכן