מעצב התכשיטים גיל נויהאוס, מהבולטים במעצבי תכשיטי היוקרה בעולם, יצר קולקציה עוצמתית שמביאה לידי ביטוי שילוב של מסורת, גבורה, וחזון יצירתי. בקולקציה הוא מעניק פרשנות פורצת דרך לסמלים הישראלים המוכרים, כמו המגן דוד והמילה "חי". התכשיטים בעבודת יד מוקפדת, עשויים 18 קראט, משובצים ביהלומים ואבני חן נדירות ונושאים סמלים עמוקים כסמל לאומץ החיילים ולרוח העם בישראל.
הקולקציה החדשה שואבת את השראתה מתקופה מלאה באתגרים, תקווה ואמונה, ומציעה לא רק יוקרה, אלא גם סיפור ישראלי מרגש שנושא עמו עוצמה פנימית. בהשראת השם "עם כלביא" הוא עיצב גם תליונים עם דמויות של לביא ואריה. בקולקציה המורכבת משרשראות עם תליונים, טבעות וצמידים מציג גיל נויהאוס בכל אחד מהפריטים עיצוב מקורי, כמו לבבות משתלבים ההופכים למגן דוד, או מגן דוד המשלב בתוכו את המילה "חי".
מעצם המחשבה המקורית נוצרה קולקציה מסקרנת המיועדת לימים הטובים שבדרך, עם איחוד לבבות ושאיפה לעתיד מלא באהבה, ביטחון ובשקט ושלווה.
בין העיצובים:
טבעת לבבות משובצת ביהלומים שיוצרים מגן דוד בטבעת יוניסקס מזהב ורוד 18 קראט, אותה ניתן להזמין גם בזהב צהוב או לבן.
צמיד ושרשרת זהב 18 קראט מעוטרים במגן דוד היוצר בתוכו את המילה "חי".
שרשרת "דיסקית" זהב וורוד 18 קראט, עם תליון מגן דוד המורכב משני לבבות משובצים ביהלומים.
גיל נויהאוס, למד תכשיטנות בציריך. כיום, מותג התכשיטים 'Gilneuhaus' הינו שם נרדף לסטטוס ויוקרה. סלבריטאים וכוכבים מתעשיית הקולנוע ההוליוודית הפכו את תכשיטיו לחלק בלתי נפרד מסגנון חייהם. תכשיטיו מוצגים בשבוע האופנה בפריז, דובאי, בפסטיבל הסרטים בקאן, ובמכירות פומביות בסותב'יס וכריסטי'ס. המותג 'Gilneuhaus' זוכה לחשיפה ופרסום במגזינים נחשבים כמו VOGUE ורבים אחרים.
גיל מומחה בזיהוי מגמות ייחודיות, והחברה הבינלאומית שבבעלותו מתמחה בעיצוב tailor made בעבודת יד. טווח מחירים החל מ-1,000 עד 20,000 דולר.
ניתן להשיג בז'בוטינסקי 7 רמת גן בתיאום מראש בטלפון 03-6299962
ובבוטיק ברחוב דוד המלך 10 ירושלים. כתובת אתר:gilneuhaus.com
צילום: אורי לבני
הצעה לכתבה על אלון בבג'ני הבעלים של רשת השטיחים – השטיח האדום
עולם שבו קמעונאות מסורתית מתמודדת עם טלטלות טכנולוגיות וצרכניות, אלון בבג'ני, יזם נמרץ ובעל חזון, מצליח לייצר סיפור צמיחה יוצא דופן – כזה שמחבר בין מסורת רבת־שנים, חדשנות טכנולוגית, ותעוזה עסקית.
אלון, בן 35, הוא דור רביעי לשושלת סוחרי שטיחים שנולדה באיספהאן, איראן – עיר הידועה כעיר מסחר מהגדולות בעולם דאז. הוא הראשון במשפחה שנולד בישראל, לתוך מציאות שבה אביו ניהל מפעל מקומי לייצור שטיחים. ילדותו עברה בין מכונות אריגה, גלילי חוטים, וסיפורים משפחתיים על מסעות שטיחים בין אומנים לשווקים תוססים.
בגיל 24 בלבד, נגד כל עצה שקיבל, בחר לפרוץ דרך ולמכור שטיחים אונליין – מהלך שנחשב אז לבלתי אפשרי בתחום שנתפס מסורתי לעילא. כך נולדה רשת "השטיח האדום" שכיום, עשור לאחר מכן, כוללת 7 סניפים פיזיים ואתר איקומרס פורץ דרך שנחשב למוביל בישראל בקטגוריית עיצוב הבית – הן בהיקפי המכירות והן ברמת חוויית המשתמש והחדשנות.
לאחר חגיגות העשור למותג, בבג'ני לא נח לרגע. במקום לקפוא על השמרים, הוא הכריז על הקמת קבוצת קמעונאות חדשה בשם HōM GROUP – שמאגדת תחתיה מותגים בתחום עיצוב הבית והלייף סטייל, תוך שמירה על ליבת הידע שלו: טקסטיל, חדשנות וחווית לקוח יוצאת דופן.
המהלך התחיל ברכישת המותג POZITIVE – המתמחה בפריטים טקסטיליים לבית – ובעתיד הקרוב יושק גם המותג ELITE RUGS, המתמקד בשטיחי OOAK (one of a kind) יוקרתיים. בנוסף, תושק HōM BUSINESS, שתוביל את הפעילות ה-B2B של הקבוצה.
HōM GROUP מתוכננת להיות בית למותגים לעיצוב הבית, עדכניים ובעלי DNA חזק, עם כוונה להמשיך ולהתרחב דרך רכישות, מיזוגים והשקות נוספות בעתיד הקרוב.
עבור עולם הכלכלה, הקמעונאות והאיקומרס – זהו סיפור נדיר של יזמות אותנטית, שורשית ומקומית, שפוגשת חשיבה גלובלית, אינטואיציה עסקית ואומץ. אלון בבג'ני לא רק מתחרה בזירה של ענקיות – הוא משרטט מסלול חדש מעולם השטיחים לעולם עיצוב הבית.