לפני למעלה משנה נכנסה יפאורה לראשונה לעולם האלכוהול עם סגמנט חדש לSchweppes – סדרת קוקטיילים מוכנים לשתייה המכילים 5% אלכוהול בטעמים קלאסיים. הסדרה הושקה בארבעה טעמים, ולאור ההצלחה והביקוש הושקו ארבעה טעמים נוספים תוך מספר חודשים. Schweppes מציעה עכשיו את סדרת הקוקטיילים עכשיו גם בפחיות. Schweppes מרחיבים את הסדרה ומשיקים את שלושת טעמי הקוקטיילים הפופולארים גם בפחיות 330 מ"ל: מוחיטו, לימונערק ורום אבטיח.
גודל שוק האלכוהול המוכן לשתייה העולמי הוערך ב-36.52 מיליארד בשנת 2024. והוא צפוי להגיע ל-97.82 מיליארד עד שנת 2031. בשנת 2021 היו 450 מותגי קוקטיילים מוכנים לשתייה וב-2022 השוק גדל לכ-650 מותגים במגוון טעמי קוקטיילים בשילוב אלכוהול.
בישראל מוערך השוק הזה ב- 50 מיליון ₪ לערך. ומאז כניסת Schweppes לתחום הגיע לנתח שוק כספי של 12%. בישראל הטרנד התחיל לתפוס תאוצה בתחילת 2020. מאז, צריכת האלכוהול הביתית גדלה באופן משמעותי וסגמנט המשקאות האלכוהוליים המוכנים לשתייה הפך לסגמנט מוביל בצריכת האלכוהול בישראל.
לדברי יניב פרנקו, מנהל אגף השיווק ביפאורה: "הכניסה המוצלחת של Schweppes לתחום האלכוהול לפני למעלה משנה, עם סגמנט חדש, סדרת קוקטיילים בשילוב אלכוהול אמיתי ואיכותי ללא צורך בהכנה או ערבוב מוקדמים ומוכנים ישר לשתייה, היתה הדבר הנכון. אנו שמחים על ההצלחה של הסדרה, ולאור הביקוש, מרחיבים את הקוקטיילים האהובים גם לפחיות."