חברת התעופה קתאי פסיפיק מעניקה לנוסעיה כיסוי ביטוחי בחינם מקורונה. הפוליסה מבטיחה החזר הוצאות רפואיות הקשורות לאבחון קורונה בחו"ל. הביטוח מוצע בחינם ומופעל באופן אוטומטי, והוא נעשה במסגרת שיתוף פעולה של החברה עם חברת הביטוח AXA מהונג קונג.
הכיסוי כולל: בדיקות ואשפוז– הכיסוי להוצאות רפואיות הקשורות לקורונה עד 200,000 דולר. עלויות בידוד- קצבה של 100 דולר אמריקאי ליום לנוסע למשך עד 14 יום כדי לעזור לנוסעים בתקופות של בידוד בלתי צפוי וחובה. פינוי והטסה- הטסה חזרה של הלקוחות שחלו, וכן של משפחתם וחבריהם לנסיעה.
הלקוחות מכוסים לתקופה של 30 יום החל מיום עזיבתם, או עד שהם חוזרים לביתם, המוקדם מביניהם.
לרשות הנוסעים עומד מוקד חירום בינלאומי הפעיל 24/7, ניתן לפנות למרכז התמיכה של AXA בטלפון +852 2863 5785 או דרך WhatsApp +852 2863 5784.
קתאי פסיפיק רואה את בטיחות נוסעיה בראש סדר העדיפויות. כדי להבטיח שהטסים ימריאו בראש שקט, הציגה החברה את Cathay Care, הצעדים המשופרים בכל שלב של הטיסה מהצ'ק אין לתא הנוסעים. אמצעים אלה כוללים: בדיקות חום, צ'ק-אין ובורדינג ללא מגע, ציפוי מיקרוביאלי על דלפקי צ'ק-אין ואזורים משותפים אחרים, חובת כיסוי פנים על ידי נוסעים ואנשי צוות לאורך כל הטיסה, ניקוי וחיטוי של כל המשטחים, מסנני אוויר HEPA שמסירים 99.999% ממזהמי האוויר.