הפופ-אפ חוזר גם לנמל יפו, שם נפתחת חנות פופ-אפ של פקטורי 54. זאת בעקבות ההצלחה של החנות בקניון TLV. בהאנגר החדש ששטחו 1,800 מ"ר, יוצגו פריטי מסלול נדירים, לצד פריטים מהעונות הקודמות של המותגים המובילים בעולם, בחוויית קנייה ייחודית ברמה בינלאומית.
החנות תציג אלפי פריטים של בתי האופנה המובילים בעולם – דולצ'ה גבאנה, ולנטינו, ג'ורג'יו ארמני, בלנסיאגה, איזבל מארה, ברברי ועוד. החלל יציג אוצרות מוקפדת של מחלקת הקניינות, ויכלול פריטים שנצפו על המסלולים בשבועות האופנה של פריז, מילאנו, לונדון וניו יורק בהנחות של עד 80%. הפופ-אפ מעניק חוויה ייחודית ברמה עולמית, כשהוא מתפקד כחנות מולטי-ברנד המרכזת את מותגי-העל תחת קורת גג אחת. צוותים מטעם המותגים בחו"ל השתתפו ביצירת המיצבים וחללי התצוגה, והמתחם כולל ריהוט אותנטי של המותגים הבינלאומיים.
במתחם הנשים תוענק תשומת לב מיוחדת לקטגוריית הערב והגלאם, עם שמלות לעונת החתונות, האירועים והמסיבות. מתחם מיוחד יוקדש לעולם הריזורט, ויציג פריטים לחופשות הקיץ – בגדי ים, תיקי קש, סנדלים ושמלות.
בין הדגמים הבולטים שאסור לפספס: בגד גוף אדום שלבשה קנדל ג'נר בתמונה שהובילה את הקמפיין של ז'יבנשי; אוברול תחרה ורוד של בלנסיאגה שלבשה קים קרדשיאן בתמונה ששרפה את האינסטגרם; שמלת לטקס כחולה של ורסצ'ה שלבשה היילי ביבר בדייט פוטוגני עם ג'סטין; סט של טופ וחצאית עם הדפס הבארוק האייקוני של ורסצ'ה, שלבשה אירינה שייק בתמונות פפראצי בלתי נשכחות; ושמלת מיני ורודה של בלנסיאגה שנצפתה על קארדי בי.
במתחם הגברים ניתן לראות דגש חזק על עולם הסניקרס, עם היצע דגמים רחב הכולל דגמים של בלנסיאגה שהפכו לאייקונים, דגמים טרנדיים מבית המותג אקסל אריגטו, דגמים של מותגי-על כמו ברברי, לבוטן או בלמיין, ואפילו הסניקרס האהובות מבית המותג קום דה גרסון.
במתחם הילדים יוצגו קולקציות הילדים של מותגי-העל הכי יוקרתיים, ביניהם בלנסיאגה, ורסצ'ה, סטלה מקרטני, צימרמן ועוד. המתחם יעניק תשומת לב לנושא חופשות הקיץ, ויציג היצע רחב של בגדי ים, סנדלים, כפכפים, כובעים ואקססוריז נוספים.
לקראת פתיחת שנת הלימודים, תוכלו למצוא חליפות בית ספר בעיצוב המותגים הנחשקים, לצד סניקרס, טי-שירטס, ג'ינסים ועוד. לכבוד עונת החגים יוצג מגוון שמלות לילדות וחולצות חגיגיות לילדים. בקטגוריית התינוקות תוכלו למצוא מארזים מיוחדים, מתנות לידה ותיקי החתלה.
במתחם יפעל בית קפה בוטיק בקונספט ייחודי של פקטורי 54.
לכבוד הקיץ יתקיימו תערוכות אמנות, הופעות, הרצאות, פעילויות לילדים ועודלפני כחמש שנים רכשה קבוצת אירני את AMOR בכיכר המדינה, ולעסק הצטרפו מותגים שכעת משתתפים במכירה. רוני אירני אומר: "אנחנו מאוד מאמינים בהתפתחות של האזור והקהילה שגדלה סביבו. יפו עוברת כעת מהפכה גדולה מבחינת נדל"ן, תיירות, קולינריה, אמנות ותרבות, והאזור הופך להיות מרכז טרנדי, גם בזכות הסוהו האוס, מלון ג'אפה ולוקיישנים נוספים. הנמל עבר חידוש, ולצד המתחם של פקטורי 54 יהיה בית מלון יוקרתי, מועדון הבארבי החדש, שוק אוכל ומסעדות, שיחזירו לו את התהילה ויהפכו אותו למוקד פעילות מרכזי".
צילום: מושי גיטליס