חברת הקרוזים נורביג'ן NCL הודיעה כי היא תשלם לסוכני הנסיעות עמלה גם על תעריפי NCF שהיו עד כה ללא עמלה, מהלך מוביל אשר משקף את מחויבותה לקהילת סוכני הנסיעות ברחבי העולם.
תשלום העמלה על NCFs ייכנס לתוקף ב-1 בינואר 2023 עבור הזמנות חדשות שבוצעו 120 יום לפני ההפלגה, להפלגות היוצאות מ-1 במאי 2023 ואילך. כדי להיות זכאי לעמלת NCF, סוכני הנסיעות יצטרכו להגיש תוכנית שיווקית לצוות התמיכה במכירות של NCL עד 31 בדצמבר 2022.
בכך הופכת NCL היא חברת הקרוזים העכשווית, הראשונה, המפצה את סוכני הנסיעות על תעריפי -NCF על הזמנות חדשות שיירשמו מעבר לחלון של 120 יום. מאז השקת מדיניות " "Partners First החברה ממשיכה להיות מחויבת להיות חברת הקרוזים שהכי קל לעשות עמה עסקים וזאת, על ידי מתן כלים חינוכיים, מבצעים ויכולות שיווקיות אשר יאפשרו לסוכני הנסיעות לצמוח עסקית.
נשיא ומנכ"ל NCL, הארי זומר, אומר: "הפילוסופיה שלנו העומדת בבסיס הגישה של Partners First היא בראש מעיינינו, וההחלטה שלנו לשלם עמלה על NCFs היא הוכחה נוספת למחויבות שלנו לקהילה הזו. אנחנו רוצים שהשותפים שלנו ישגשגו, ואנחנו רוצים לראות את העסקים שלהם צומחים בכל העולם".
החברה מחויבת להמשיך ולצייד את קהילת סוכני הנסיעות בכלים ובמידע על מנת לספק ללקוחותיהם שירות למופת. בחירה מהפכנית זו תסייע עוד יותר לסוכנים לבסס מערכת יחסים חזקה יותר עם לקוחותיהם ולהגביר את נאמנות המותג, וכתוצאה מכך לייצר לקוחות חוזרים ופוטנציאל לרווחיות גבוהה יותר.
ניק ווילקינסון, סגן נשיא אזורי לפיתוח עסקי בישראל ובמזה"ת, מוסיף: "השותפים שלנו חשובים מאוד לנו ולעסק שלנו. זו שותפות אמיתית. הסוכנים יודעים מדוע NCL מציעה את חווית הקרוז הטובה ביותר בים וכאשר הם יכולים לדבר על מסלולי הטיול הייחודיים שלנו, המבצעים הייחודיים שלנו Free as Sea ועל הצי המונה 18 ספינות עם שרותים ומוצרים שאין שני להן, הם מוסיפים ערך עצום לעסקים. אנחנו רואים את הערך הזה ורצינו לתגמל את סוכני הנסיעות שלנו כמו שלא היה מעולם".