בנסיעתא
דשמיא

ותוליכנו לשלום

תיירות ולייף סטייל לציבור הדתי

השוואת ביטוחי נסיעות לנשים הרות

נשים בהריון שיוצאות לטייל בחו"ל נדרשות לעשות ביטוח נסיעות הכולל הרחבה ייעודית להריון, שמכסה הוצאות במקרה של סיבוכים רפואיים, אשפוזים, או לידה מוקדמת מחוץ לישראל. אתר השוואות חדש מציע לראשונה שירות השוואת פוליסות ביטוח נסיעות להריון, בהתאמה אישית לשבוע ההריון, גיל הנוסעת ויעד הנסיעה.

האתר החדש, מבית חברת שוק הביטוח, מרכז את התנאים וההרחבות שמציעות חברות הביטוח המובילות בישראל, כולל הגבלות גיל (למשל חלק מהחברות לא מבטחות הריון מעל גיל 42 או 45), שבוע מקסימלי להריון (לרוב עד שבוע 32), גובה כיסוי, והחרגות נפוצות. באתר ניתן גם לקרוא ביקורות של מבוטחות שכבר רכשו ביטוח נסיעות בהריון, ולבחור לפי ניסיון אישי של נשים במצב דומה.

האתר מתייחס גם לטיסות ארוכות לחודשיים, הריונות בסיכון, חזרה בסוף שבוע 32 או נסיעות בהריון בגיל מבוגר כולל נשים בהריון בגיל 50, בהתאם לתנאי החברות.

בועז קציר, הבעלים של שוק הביטוח, אומר: "בענף הביטוח מזכירים כי ביטוח רגיל אינו מכסה סיבוכים בהריון. ללא הרחבה מתאימה עלולה הנוסעת להיתקל בהוצאות גבוהות במקרה של טיפול רפואי דחוף או לידה בחו"ל. לכן חשוב לוודא התאמה מלאה בין שבוע ההריון לפוליסה הנבחרת".

הצילום באדיבות Southern Cross Travel Insurance

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הצעה לכתבה על אלון בבג'ני הבעלים של רשת השטיחים – השטיח האדום

 

עולם שבו קמעונאות מסורתית מתמודדת עם טלטלות טכנולוגיות וצרכניות, אלון בבג'ני, יזם נמרץ ובעל חזון, מצליח לייצר סיפור צמיחה יוצא דופן – כזה שמחבר בין מסורת רבת־שנים, חדשנות טכנולוגית, ותעוזה עסקית.

אלון, בן 35, הוא דור רביעי לשושלת סוחרי שטיחים שנולדה באיספהאן, איראן – עיר הידועה כעיר מסחר מהגדולות בעולם דאז. הוא הראשון במשפחה שנולד בישראל, לתוך מציאות שבה אביו ניהל מפעל מקומי לייצור שטיחים. ילדותו עברה בין מכונות אריגה, גלילי חוטים, וסיפורים משפחתיים על מסעות שטיחים בין אומנים לשווקים תוססים.

בגיל 24 בלבד, נגד כל עצה שקיבל, בחר לפרוץ דרך ולמכור שטיחים אונליין – מהלך שנחשב אז לבלתי אפשרי בתחום שנתפס מסורתי לעילא. כך נולדה רשת "השטיח האדום" שכיום, עשור לאחר מכן, כוללת 7 סניפים פיזיים ואתר איקומרס פורץ דרך שנחשב למוביל בישראל בקטגוריית עיצוב הבית – הן בהיקפי המכירות והן ברמת חוויית המשתמש והחדשנות.

לאחר חגיגות העשור למותג, בבג'ני לא נח לרגע. במקום לקפוא על השמרים, הוא הכריז על הקמת קבוצת קמעונאות חדשה בשם HōM GROUP – שמאגדת תחתיה מותגים בתחום עיצוב הבית והלייף סטייל, תוך שמירה על ליבת הידע שלו: טקסטיל, חדשנות וחווית לקוח יוצאת דופן.

 

 

 

המהלך התחיל ברכישת המותג POZITIVE – המתמחה בפריטים טקסטיליים לבית – ובעתיד הקרוב יושק גם המותג ELITE RUGS, המתמקד בשטיחי OOAK (one of a kind) יוקרתיים. בנוסף, תושק HōM BUSINESS, שתוביל את הפעילות ה-B2B של הקבוצה.

HōM GROUP מתוכננת להיות בית למותגים לעיצוב הבית, עדכניים ובעלי DNA חזק, עם כוונה להמשיך ולהתרחב דרך רכישות, מיזוגים והשקות נוספות בעתיד הקרוב.

עבור עולם הכלכלה, הקמעונאות והאיקומרס – זהו סיפור נדיר של יזמות אותנטית, שורשית ומקומית, שפוגשת חשיבה גלובלית, אינטואיציה עסקית ואומץ. אלון בבג'ני לא רק מתחרה בזירה של ענקיות – הוא משרטט מסלול חדש מעולם השטיחים לעולם עיצוב הבית.

 

 

מאמרים נוספים
שתפו מאמר זה:
דילוג לתוכן