מי שמרבים לטוס במחלקת תיירים מכירים את התיסכול בגלל חוסר היכולת לישון במשך יותר מזמן קצר. כשאנחנו שוכבים במיטתנו ראשנו מונח בתנוחה אופקית שמאפשרת לנו להירדם. אבל בטיסה אנחנו יושבים כשהראש שלנו במצב ניצב, ולכן כמעט בלתי אפשרי להירדם כך. מי שרוצה לישון טוב בטיסה צריך להזמין כרטיס במחלקת עסקים או במחלקה ראשונה, אבל המחיר…"מושב יקרו בשמיים". לאחרונה ניסיתי להשתמש בפטנט חדש שמתיימר לפתור את הבעיה, וגיליתי שהוא טוב מכל השאר. זהו ה-FaceCradle ("עריסת פנים") שמנסה לחקות את תנוחת השינה בשכיבה. הוא מאפשר להפוך גם את מחלקת התיירים למעין "מחלקת שינה", וזאת בתשלום חד פעמי עבור הכרית הפטנטית החדשה.

הכרית החדשה עוצבה למען הנוסעים במטוסים, אך היא מתאימה גם לחיילים שיוצאים לחופשה בנסיעה ארוכה ברכבת או באוטובוסים, ולכל מי שרוצה לישון בנסיעה ארוכה.

מדובר בכרית שיכולה להיפתח לחמישה מצבי נוחות. שני מצבים שאנו מכירים מכריות מתנפחות רגילות, אבל החידוש בפייס-קריידל הוא המצבים הפרונטליים. אפשר לחבר אותה ברצועות לגב המושב, ואז להניח עליה את הראש תוך כדי הישענות קדימה, בזוית שינה כמו במיטת מסאז'. בנוסף, את עריסת הפנים אפשר להניח גם על השולחן שנשלף מהמושב שלפנינו, ולהציב אותה בתנוחה מתאימה לשינה. כאשר מגיעה דיילת עם ארוחה, עריסת הפנים מתקפלת במהירות ובקלות. העיצוב נוח לא רק לשינה אלא גם קופקטי ונוח להעברות ממקום למקום.

     

הפיתוח בוצע באוסטרליה במימון-המונים במסגרת "קיקסטארטר" שהסתיים לפני כחודשיים. המעצב ביקש רק 20,000$, אבל השיג כמעט מיליון דולר. בין המתעניינים והתומכים הרבים היו גם ליאם כהן ודניאל רוזנר ממודיעין שהתלהבו מהרעיון שראו בקיקסטארטר, וזכו לקבל את זכויות ההפצה הבלעדית בישראל באמצעות חברת "הייב". לאחרונה החל הייצור בסין.

המחיר בישראל 260 שקלים. מנהלת הפרוייקטים דניאל רוזנר אומרת שקוראי הבלוג 'ותוליכנו לשלום' זכאים להנחה של 10% אם יאמרו למוכר שקראו על הפייסקריידל כאן בבלוג.

להזמנות: ליאם כהן 054-816-0005  liamcohen13@gmail.com

 

כל הזכויות שמורת לאתר ותוליכנו לשלום

One thought on “חידוש: כרית נסיעות יעילה”

כתיבת תגובה

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן