בנסיעתא
דשמיא

ותוליכנו לשלום

תיירות ולייף סטייל לציבור הדתי

תערוכת צילומים על אוטובוסים

תצוגה נודדת של התערוכה "ונגליס קיריס: רוקם באור" תתפרש על גבי כ־400 אוטובוסים ציבוריים. עד 27 למאי, ייחשף הקהל ליצירות האמנות ברחובות, בכבישים ובתחנות. התערוכה הנודדת היא פרי של שיתוף פעולה בין מוזיאון ארץ־ישראל ואיתי אטיאס מחברת Go Media One.מסוף מאי עד נובמבר תוצג התערוכה במוזיאון ארץ ישראל.

ונגליס קיריס, מהבולטים שבין צלמי האמנות והאופנה באירופה, חבר למוז"א ולביתן לתרבות יהודית ולפולקלור, וצילם סדרת תצלומים דרמטיים וייחודיים של פרטי לבוש מסורתיים מקהילות יהודיות ברחבי העולם. קיריס בחר לשלב בין צילום עכשווי לרקמה מסורתית, כשהדימויים הודפסו על בדי כותנה גדולים ועוטרו ברקמות יד בחוטי זהב, כותנה ומתכות עדינות – יצירת פרשנות חזותית עכשווית למורשת יהודית עשירה ומגוונת.

בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל, הגיע קיריס עם צוותו לישראל וצילם למעלה מ־80 דוגמניות ודוגמנים במוז"א. התוצאה: דימויים עוצמתיים השואבים השראה מציורי רנסנס ובארוק, המשלבים אור וצל, קומפוזיציה מוקפדת ודיאלוג בין עבר להווה.

חברת  Go Media Oneשהוקמה ומנוהלת על ידי האחים נבו ואיתי אטיאס וליאור סלע, נחשבת לאחת מחברות הפרסום המובילות בתחום עיטוף ומיתוג אוטובוסים. היא בעלת זיכיון על כ־1,800 אוטובוסים ברחבי הארץ, ופועלת בגישת "One Stop Shop" – משלב הרעיון ועד לביצוע – תוך התאמה אישית ללקוחות וגישה קהילתית מובהקת. החברה מאמינה בשילוב בין פרסום, תרבות וחזון חברתי.

איתי אטיאס, מנכ"ל Go Media One:  "יש מי שאין באפשרותם להגיע אל המוזיאון , אז אנחנו מביאים את המוזיאון אליהם. האוטובוסים, שנמצאים בכל מקום, מאפשרים לנו להפגיש את הציבור הרחב עם תרבות ויצירה, גם אם מעולם לא ביקרו במוזיאון. זו לא רק יוזמה פרסומית, אלא גשר תרבותי שמחבר בין אנשים, ערכים וזיכרון קולקטיבי."

עמי כץ, מנכ"ל המוזיאון: ״מוז"א מחויב להנגיש תרבות ואמנות לקהלים מגוונים. שיתוף הפעולה עם Go Media One  מאפשר לנו להוציא את התערוכה המרהיבה אל המרחב הציבורי ולהפוך את הרחובות לגלריה פתוחה, חיה ונושמת״.

צילום: נבו אטיאס

 

מאמרים נוספים
שתפו מאמר זה:
דילוג לתוכן