ישראייר מחדשת לא רק יעדים אלא גם אתרים. החברה השיקה אתר חדש המעניק חווית משתמש משופרת ומשודרגת, בעיצוב מודרני, עם ממשק משתמש ידידותי ופונקציות משופרות להזמנת טיסות, חבילות נופש וטיולים מאורגנים.
האתר החדש מאפשר לנו לבחור בקלות טיסות, חדר במלון, בסיס אירוח ,הוספנו מידע מרוכז לנוסע, אזור הודעות חשובות ואזור אישי מהיר יותר, מערכת תמיכה משופרת לשירות לקוחות באמצעות צ'אט בוט, ופתרונות טכנולוגיים המאפשרים להגיע לשירות אנושי במידת הצורך. האתר מאפשר חוויית תשלום מהירה ובטוחה, וכן פריסה של עד 36 תשלומים.
אתר האינטרנט החדש מקנה סל רחב של כלים בשירות עצמי, מכיל תוכן עשיר ומגוון ליעדי הטיסה של ישראייר, אטרקציות, מלונות ביעד, שירותים ומוצרים חדשים, מבצעים לרגע האחרון , מפת יעדים אינטראקטיבית ומחירי טיסות וחבילות.
הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר, מכריזה: "כחלק משיפור השירות ושדרוג חווית הלקוח , השקנו אתר חדש המציע חווית משתמש ידידותית בהזמנת שירותי תיירות שונים. השקענו בטכנולוגיה חדשה המשפרת את נוחות ומהירות השימוש ומאפשרת חוויה מותאמת אישית נגישה ופשוטה יותר. הוספנו תוכן ומידע עשיר על היעדים, המלונות והאטרקציות ביעדים אליהם אנחנו טסים" .
גבי שגיא, סמנכ"ל מערכות מידע, אומר: "שדרוג אתר האינטרנט הינו חלק ממערך השיפורים הדיגיטליים בהם ישראייר נוקטת למען נוסעיה. אנו ממשיכים לייצר פתרונות חדשניים ומתקדמים על מנת לשפר את חווית הלקוח באופן מתמשך"