איסתא השיקה בדיזינגוף סנטר בתל אביב סניף בקונספט חדשני שנקרא "איסתא פרו". בסניף זה משלבים אפשרויות דיגיטליות בשיטת הזמנות רגילות דרך סוכן בשר ודם. חווית הלקוח בסניף זה תהא שונה מכל מה שאנו מכירים בסוכניות נסיעות רגילות, ושונה גם מגלישה באינטרט הביתי.
כידוע, סוכני הנסיעות נלחמים באתרי הזמנות אינטרנטיים, בשיטה הידועה בכינוי OTA שזה ראשי תיבות של Online Travel Agent. הOTA נוגסים כיום בכמחצית משוק הזמנות הטיסות והמלונות, ובמקרים מסויימים אף 80% ממנו. איסתא בחרה מזמן לא להילחם בOTA, אלא הקימה בעצמה עוד מערך שיווק מקביל באינטרנט. היום היא משיקה חידוש נוסף של שיתוף פעולה אינטגרטיבי בין עולם הסוכנים הפיזיים לבין העולם הדיגיטלי. לא עוד שתי פלטפורמות שיווקיות שמתחרות זו בזו.

העיצוב בחנות הקונספט החדשה הוא עם מרכז פתוח רחב וגדול במרכזה. כל אדם יכול להיכנס ולהפעיל אינטראקטיבית מסך ענק על אחד הקירות, ולגלוש בעצמו בין אפשרויות שונות של חופשות. בנוסף, יש בחנות משקפי VR מציאות מדומה שבאמצעותם יכול הלקוח לשוטט "ולראות" איך נראה במציאות היעד שמעניין אותו, ולחוש אותו כאילו הוא מטייל בתוכו. אם ירצה האורח, יוכל לשבת עם סוכן בסביבה נעימה של כורסאות נוחות ליד שולחן סלוני נמוך ועגול במרכז החנות, ולשמוע ולראות עוד הסברים על התצוגה הדיגיטלית. אם לאחר מכן ירצה הלקוח לבצע הזמנה, יעבור לשולחנות של הסוכנים בפאתי החנות לצד הקירות. בכל שלב יכול הלקוח לעזוב את המקום בלי תחושה לא נעימה.
כך השלב הראשון של ההזמנה נעשה בשיטת הדיגיטל והשלב השני באמצעות סוכן פיזי. הלקוח זוכה במגע אישי עם מגע דיגיטלי. אם השיטה הזו תצליח, תוכל איסתא להחזיר ולשמר לקוחות שאבדו לה במרחבי האינטרנט.
כדי למשוך לקוחות להיכנס לחנות החדשה הציבו בחלון הראווה הפונה למעבר מסך ענק עם מצלמת קינקט, שמאפשרת להעביר תמונות בתנועות יד, ולהצטלם על רקע של אתרים שונים. את הצילום הפרטי ניתן להעלות לפייסבוק ואינסטגרם הפרטי.
לפי שעה משווקים בשיטה החדשה 32 מוצרי תיירות בלבד. המוצרים מוצגים בשיתוף פעולה עם חברות אחרות, ובראשן חברת השייט MSC בניהול טלי נוי שמשווקת הפלגות נופש. בתצוגה של איסתא-פרו ניתן לראות סוגי חדרים בכל אוניה, איך נראה פארק המים על האוניה, חדרי האוכל והבילוי, וכדומה. כך יכולים הלקוחות לקבל החלטה מושכלת במה לבחור. כך גם לגבי חופשות סקי וחופשות של ספורט אתגרי, שבאמצעות בתוכנה הדיגיטלית שבחנות אפשר לראות יעדים שונים, ואילו מתקנים ונופים וחוויות יש בכל יעד.
נבו גל, סמנכ"ל לפיתוח עסקי באיסתא, אמר בטקס כי החנות נכנסת לשלב הרצה שבו בוחנים את יעילותה ואת תגובת הקהל. לפי זה יוחלט בעתיד על שיפורים של השיטה ועל הרחבת הקונספט לעוד סניפים של איסתא.

כתיבת תגובה

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
דילוג לתוכן