בנסיעתא
דשמיא

ותוליכנו לשלום

תיירות ולייף סטייל לציבור הדתי

תפוזינה בטעמים חדשים

תפוזינה החלו לשווק משקה תות פירות יער ותפוזינה אננס אפרסק בשילובים מרעננים, ועד 19 קלוריות בלבד (ל100 מ"ל). ללא מדבקה אדומה וללא חומרים משמרים. הטעמים החדשים האלה מצטרפים אל 11 טעמי תפוזינה האהובים בטעמים הקלאסיים: תפוזים, מנגו, ענבים, תות בננה, אשכוליות, לימונדה, לימונענע, תפוחים, מוחיטו, תפוזים לייט, אשכוליות לייט.

לפי נתוני סטורנקסט מאי 2023, המותג תפוזינה צמח כספי ב16% וכמותי ב24%, מול מאי אשתקד. גם במצטבר תפוזינה מציג גידולים עם 4% גידול כספי ו-7% גידול כספי.

מנהל השיווק של יפאורה, יניב פרנקו, אומר: "כבכל קיץ אנחנו מרחיבים את מגוון הטעמים שלנו בתפוזינה. השנה מצטרפים לתפוזינה, המותג הכי ישראלי, שני טעמים מרעננים בשילובים אהובים ומיוחדים לקיץ. את ההשקה ממשיך ללוות קמפיין בכיכובה של נערת תפוזינה שלנו, ליהי קורנובסקי, כבר עונה שלישית, תחת המסר זה מה שבא לי."

 

מאמרים נוספים
שתפו מאמר זה:
דילוג לתוכן