חברת ישראייר פותחת מחדש את מוקד השירות בשדרות ומגייסת עוד עובדים.
מוקד שירות ומכירות טלפוני של ישראייר פעל בעיר שדרות, במרכז "מול 7", והעסיק כ-40 עובדים. לאחר 7 לאוקטובר נאלצה ישראייר לחדול מהפעילות ולסגור את המוקד בשדרות שהתרוקנה. בתקופת המלחמה בוצע שירות הלקוחות במתכונת חירום ע"י עובדים במטה החברה בגבעתיים, כשאליהם מצטרפים חלק מהעובדים שפונו משדרות.
כעת החליטה הנהלת החברה לפתוח מחדש את המוקד בשדרות. זאת מתוך שליחות ציונית ורצון לחזק את העיר ולספק פרנסה לתושבים של ישובי העוטף והסביבה. החברה החלה בגיוס עובדים תושבי האזור לטובת מוקד השירות והמכירה.
הילה הרמולין רונן ,סמנכ״לית ישראייר, אומרת: ״בימים אלו יצאנו בקמפיין גיוס מסיבי למוקד השירות והמכירה שלנו בשדרות. מוקד השירות של ישראייר הוקם בשדרות לפני כמה שנים מתוך אידיאולוגיה לייצר מקומות תעסוקה בדרום .עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל המוקד הפסיק לפעול ושב לפעילות מצומצמת בתחילת מרץ. אנו מחפשים נציגי שירות ומכירה ומנהלי משמרת למוקד בשדרות, שיהנו מתנאים משופרים,הטבות כרטיסי טיסה ועבודה בסביבה דינאמית ומאתגר".