"סנורמה", נציגת המכירות הבלעדית של "רויאל קריביאן" בישראל יוצאת בקמפיין ארצי רחב היקף תחת הסלוגן: "רויאל קריביאן – לזה קוראים חופשה". הקמפיין יעלה לאוויר בטלוויזיה, ישודר גם במסכי CTV בצמתים מרכזיים, ובכל ערוצי המדיה יעלה גם קמפיין דיגיטלי חסר תקדים.
המסר בקמפיין מעביר לקוראים ולצופים את החוויות שיש באנייה וכן את התחושות והרגשות שעולות תוך כדי ההפלגה, וחושף בפניו אף את החוויות ביעדים בהם עוגנות האניות – והכל דרך חדשנות טכנולוגית, אטרקציות ייחודיות ומחויבות ליצור אצל כל אורח את אפקט ה-WOW כך שכל יום בחופשה יהיה מרגש ומפתיע.

Oasis of the Seas – Royal Caribbean Cruise Line
מטרת הקמפיין הינה העלאת המודעות למותג, וחשיפת קהלים שטרם יצאו לחופשות שייט ועד כה יצאו לחופשה יבשתית. כמו כן, פנייה לציבור המפליגים שעומדת בפניו האפשרות לבחור במגוון חברות שייט ואינו מכיר את המוצר לעומקו.
טווח הגילאים בו מתמקד הקמפיין הוא 30-60, כלומר משפחות צעירות, אוהבי אקסטרים, נשואים טריים בחופשת ירח דבש, ילדי בת/בר מצווה וכל מי שמרגיש צעיר ברוחו.
המסרים: חושבים שאתם יודעים מהי חופשת שייט? חשבו שנית. יעדים מרגשים. מופעים. אטרקציות. מסעדות. מגלשות. לבחור להיות נועזים. להיות חופשיים. להתרגש. לחיות. רויאל קריביאן.
אורי שנבל, מנכ"ל "סנורמה", נציגת המכירות הבלעדית של "רויאל קריביאן" בישראל: "בדומה לעולם, אנו רואים כי בעשור האחרון הבחירה בשייט ש"חופשה משפחתית" היא החופשה המועדפת, וגם כאן היעדים העיקריים והפופולאריים ביותר על ידי הנופש הישראלי בשיא העונה הם שייט באזור אגן הים התיכון, ברצלונה, הריביירה הצרפתית ואחריו אנו רואים גידול נוסף ומשמעותי לאזור הים הבלטי. בנוסף, היעד המבוקש הנוסף הינו הקאריביים לקרוזים שיוצאים מפלורידה ואף ביקוש רב ליעדים רחוקים כמו יפן, המזרח הרחוק ודרום אמריקה".
אורי שנבל התייחס גם לצמיחה העקבית בנושא הפלגות ישראלים ואמר: "אנחנו גדלים בעיקר ב-4-5 שנים האחרונות בסדר גודל שבין 10 ל- 30 אחוז בשנה. השנה גדלנו מעל ל-15% .